تبلت ۷ اینچی MediaPad X1 هواوی فاش شد: قابلیت تماس تلفنی به همراه کاور هوشمند

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
شب گذشته جزییات تبلت ۷ اینچی MediaPad X1 و تلفن Ascend G6 هواوی فاش شد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

گفته می‌شود تبلت ارزان قیمت MediaPad X1 مجهز به صفحه نمایش ۷ اینچی است. این تبلت از پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتز HiSilicon 910 که ساخت خود هواوی است، بهره می‌برد و در کنار آن دارای ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. صفحه نمایش ۷ اینچ این تبلت نیز از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. تبلت ۷ اینچی جدید هواوی از مکالمه تلفنی نیز پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند از آن به عنوان تلفن همراه نیز استفاده کنید!

قیمت تبلت هواوی MediaPad X1 که از شبکه‌های 4G/LTE نیز پشتیبانی می‌کند زیر ۲۰۰ دلار تعیین شده است. هواوی یک کاور هوشمند شبیه به S View سامسونگ را برای تبلت خود در نظر گرفته است که در زمان قرار گرفتن این کاور بر روی صفحه نمایش، بخشی از صفحه نمایش برای فعال شدن برخی از ویجت‌ها مانند ساعت و تاریخ فعال می‌شود.

huawei-ascend-p6-2014-02-21-01

همچنین اخیرا اکانت توییتر @evleaks اطلاعاتی را درباره تلفن Ascend G6 فاش نموده است. گفته می‌شود این تلفن به صفحه نمایش ۴.۵ اینچ، پردازنده ۱.۳ گیگاهرتز ۸ هسته‌ای مدیاتک، حافظه رم ۱ گیگابایت، سیستم عامل اندروید ۴.۲ آبنبات پاستیلی، دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسل مجهز شده است. تلفن هوشمند G6 تنها ۷.۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

انتظار می‌رود هواوی از تبلت و تلفن هوشمند جدید خود در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات