آرکاس یک تبلت و سه تلفن جدید ۸ هسته‌ای را به کنگره موبایل بارسلونا می‌آورد

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
آرکاس که به دلیل تولید گجت‌های میان رده با قیمت مناسب معروف است قصد دارد چهار محصول جدید را به نمایشگاه MWC 2014 بیاورد. این محصولات شامل سه تلفن هوشمند و یک تبلت ارزان قیمت می‌شوند که در ادامه به معرفی کلی آن‌ها می‌پردازیم.
تبلیغات

تمام محصولات جدید آرکاس از شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند و دارای درگاه microSD برای افزایش حافظه ذخیره سازی می‌باشند. تبلت این شرکت که قرار است با قیمت ۲۵۰ دلار روانه بازار جهانی شود از یک صفحه نمایش ۸ اینچ، پردازنده ۴ هسته‌ای مبتنی بر معماری Cortex A7، اندروید ۴.۳ و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد. این تبلت همچنین دارای ۱ گیگابایت حافظه رم است و از اتصال بلوتوث ۴ نیز پشتیبانی می‌کند. از نظر ظاهری این تبلت شکل و شمایل قابل قبولی دارد و احتمالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت.

ARCHOS-50c-Oxygen-630x517

تلفن Archos 50c Oxygen مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. این تلفن از پردازنده ۸ هسته‌ای، اندروید ۴.۲، دوربین ۸ مگاپیکسل، دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو، حافظه رم ۱ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۸ گیگابایت بهره می‌برد. تلفن 50c آرکاس دو سیم کارته بوده و قرار است با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه گردد.

Archos-64-Xenon-630x438

محصول بعدی آرکاس یک فبلت ۶.۴ اینچی است که از پنل IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده ۱.۳ گیگاهرتز ۸ هسته‌ای ساخت مدیاتک و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد. این تلفن دارای درگاه میکرو SD برای اتصال کارت حافظه خارجی است و قیمت ۱۹۹ دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

Archos-40b-Titanium-630x496

تلفن آخر آرکاس، 40b Titanium نام گذاری شده است. این تلفن ۴ اینچی دارای رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل است و از سیستم‌عامل اندروید ۴.۲، پردازنده ۸ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتز ساخت مدیاتک، دوربین پشت ۵ مگاپیکسل، حافظه رم ۵۱۲ مگابایت، حافظه ذخیره سازی ۴ گیگابایت و دوربین جلوی VGA بهره می‌برد. آرکاس قیمت ۱۱۹ دلار را برای این تلفن تعیین کرده است.

هرچند احتمالا هیچ کدام از این تلفن‌ها همچون پرچمدارانی که قرار است در MWC رونمایی شوند سر و صدا به‌پا نخواهند کرد، اما ظاهر جذاب به همراه قیمت مناسب، فاکتورهایی هستند که احتمالا موجب استقبال از این تلفن‌ها در بازارهای در حال توسعه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات