زمان کنفرانس Google I/O چهارم و پنجم تیر ماه تعیین شد

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل زمان کنفرانس بعدی Google I/O که با حضور توسعه دهندگان نرم‌افزارهای تحت پلتفرم‌های این شرکت برگزار می‌گردد را ۲۵ و ۲۶ ژوئن معادل ۴ و ۵ تیرماه تعیین کرد. گوگل امسال تغییراتی در نحوه ثبت نام Google I/O 2014 نیز داده است.
تبلیغات

برخلاف سال‌های گذشته افرادی که تمایل به شرکت در Google I/O 2014 دارند قبل از خرید بلیط باید مشخص کنند به چه دلیل قصد شرکت در این کنفرانس را دارند. گوگل از بین متقاضیان به صورت تصادفی افراد را انتخاب خواهد کرد. انتظار می‌رود ثبت نام برای شرکت در Google I/O از ماه آینده آغاز شود.

Google I/O کنفرانس اختصاصی گوگل برای توسعه دهندگان نرم‌افزاری است و درآن به مسائل پیرامون فناوری‌های جدید اضافه شده به سیستم‌عامل‌های اندروید، کروم و دیگر پلتفرم‌های این شرکت شامل عینک هوشمند Google Glass پرداخته می‌شود. توسعه دهندگان نیز در این کنفرانس دو روزه، با نحوه استفاده از این فناوری‌های جدید در محصولات خود آشنا خواهند شد.

Google I/O 2014 در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد. گوگل بعضا در این کنفرانس از یک محصول جدید مانند تلفن یا تبلت جدید نکسوس نیز رونمایی می‌کند. شاید امسال نیز شاهد معرفی یک تلفن هوشمند، تبلت یا یک گجت پوشیدنی جدید باشیم.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته انتظار می‌رود گوگل چند روز پیش از آغاز کنفرانس Google I/O نسبت به ارایه اپلیکیشن اختصاصی این مراسم اقدام کند تا شرکت‌کنندگان در آن بدانند بخش‌های مختلف مراسم در چه زمان و مکانی برگزار خواهند شد. این نرم‌افزار امکان مشاهده ویدیو زنده پرزنتیشن‌های مختلف را نیز میسر می‌کند تا اگر به هر دلیلی شرکت‌کنندگان نتوانستند در یکی از کنفرانس‌ها شرکت کنند،‌ شانس مشاهده ویدیو زنده آن را داشته باشند. گوگل به کمک فناوری NFC دقیقا می‌داند که چه اشخاصی در کدامیک از کنفرانس‌ها شرکت کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات