ویروس‌ها با شما شوخی ندارند ...

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
شاید برخی اساساً با نصب آنتی ویروس روی رایانه یا تلفن همراه مخالف باشند و معتقد باشند که اصلاً نیازی به ضد ویروس نیست! یا عده‌ای پرداخت هزینه سالانه برای خرید لایسنس نرم افزار را هزینه‌ای غیرضروری بدانند! یا معتقد باشند که وجود نرم افزار آنتی ویروس بر روی رایانه و تلفن همراه یک الزامِ حیاتی است. جزو هر کدام از این دسته کاربران که باشید، می‌توانید مزایا و معایب هر کدام از این رویکردها را در ادامه بخوانید.
تبلیغات

 آنتی ویروس نداشتن چه ایرادی دارد؟

زمانی که آنتی ویروس ندارید، هر زمان که به اینترنت وصل می‌شوید، ممکن است درهای سیستم شما به روی همه بدافزارها، ویروس‌ها، تروجان‌ها، کی لاگر ها، کرم ها و ... باز شود! آنها بدون آن که شما متوجه شوید، وارد سیستم شما می‌شوند و هر کاری اعم از جاسوسی، ارسال اطلاعات شخصی یا تجاری، پنهان سازی اطلاعات، کاهش سرعت رایانه یا تلفن همراه شما، از بین بردن اطلاعات شما و ... را ممکن است انجام دهند.

فرض کنید، شما هم اکنون وارد حساب بانکی خود می شوید و یک Keylogger در حال ارسال تمام اطلاعات شما است، اکنون تمام اطلاعات لازم برای برداشت پول از حساب شما در اختیار هکرها است! یا فایل‌های شخصی شما را ارسال می کند، همه اینها کاملاً مخفیانه اتفاق می افتد و شما به هیچ وجه متوجه نمی شوید تا زمانیکه کار از کار گذشته است!

به نظرتان، این خطرات ارزش نصب یک آنتی ویروس را دارد؟

آنتی ویروس رایگان یا کرک شده چه ایرادی دارد؟

در دنیای رایانه، IT و اینترنت؛ سرعت حرف اول را می‌زند؛ آنتی ویروس های رایگان معمولاً محافظت کامل از سیستم شما را به عمل نمی آورند و در به روز رسانی خیلی سریع نیستند! این شرایط برای آنتی ویروس‌های کرک شده بسیار بدتر است. نه تنها همیشه به روز نیستند، ممکن است خودشان با کاهش عملکرد رایانه یا تلفن همراه، برای شما انواع مشکلات را ایجاد کنند. یا اینکه خودشان در واقع ویروس باشند مثل اسب تروا!

متاسفانه هم‌اکنون، خیلی از لایسنس‌هایی که در ایران تحت عنوانِ آنتی ویروس اوریجینال فروخته می‌شود، یک لایسنس است که هک شده یا تقلبی است و به صدها کاربر فروخته می‌شوند و مشکلاتی گوناگونی را برای کاربر ایجاد می کند.

آنتی ویروس اوریجنال و مطمئن بخرید

پیشنهاد ما استفاده از آنتی ویروس‌های کسپرسکی به عنوان یک نرم افزار آنتی ویروس اوریجینال و باکیفیت و البته با قیمت مناسب بر روی رایانه و تلفن همراه (اگر از تلفن‌های هوشمند Android استفاده می کنید، موضوع امنیت را خیلی جدی بگیرید!) است. کسپرسکی یک شرکت پیشتاز بین المللی در زمینه امنیت اطلاعات است که هر ساله در دنیا به عنوان یکی از برترین آنتی ویروس‌ها شناخته می‌شود و در میان کاربران دنیا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. امکان خرید محصولات کسپرسکی با قیمت مناسب برای کاربران ایرانی از طریق www.irkaspersky.com فراهم شده است. شرکت ایدکو، توزیع کننده آنلاین کسپرسکی در خاورمیانه و شمال آفریقا می‌باشد. شما می توانید دو محصول پیشنهادی زیر را برای تلفن همراه و رایانه خود به صورت آنلاین و با تمام کارتهای بانکی خرید نمایید و بلافاصله پس از خرید کد فعالسازی تان را مستقیما از شرکت کسپرسکی دریافت می کنید و از خدمات پشتیبانی ایدکو بهره‌مند می شوید.

برای تلفن‌های همراه هوشمند : Kaspersky Internet Security for Android

برای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها: Kaspersky Internet Security 2013

همچنین می‌توانید نسخۀ رایگان آن را دانلود نمایید و 30 روز از امکانات کامل استفاده نمایید:

دانلود رایگان، راه‌حل‌های امنیتی کسپرسکی

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات