مایکروسافت سرویس وان‌درایو را به‌همراه مجموعه‌ای از تعرفه‌های جدید معرفی کرد

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش از این در زومیت خواندید، مایکروسافت به‌دلایل حقوقی در پی تغییر نام سرویس ذخیره‌ی ابری خود است. ردموندی‌ها قصد داشتند تا نام سرویس خود را از اسکای‌درایو به وان‌درایو تغییر دهند. هم‌اکنون سرویس اسکای‌درایو یا به‌بیان بهتر وان‌درایو در حدود 100,000 کاربر فعال دارد.
تبلیغات

امروز رسما مایکروسافت سرویس وان‌درایو خود را معرفی کرد. همانطور که اشاره کردیم این سرویس پیش از این با نام اسکای‌درایو برای سالیان متوالی در خدمت کاربران بوده که نام آن تغییر یافته است. این سرویس فضایی برابر 7 گیگابایت را در اختیار کاربرانی که ثبت نام می‌کند، قرار می‌دهد. همچنین کاربران قادر خواهند بود در صورت توصیه این سرویس به دوستان خود، 500 مگابایت فضای دیگر را به حساب‌کاربری خود اضافه کنند. همچنین در صورت استفاده از سرویس آفیس 365 مایکروسافت، کاربران در قالب آبونمان خود 20 گیگابایت در ازای کاربران انفرادی و 100 گیگابایت در ازای کاربران گروهی دریافت خواهند کرد.

در صورتی که کاربران نیازمند استفاده از حجم بیشتری باشند، قادرند در ازای پرداخت مبالغی حجم بالاتری دریافت کنند. برای مثال با 25 دلار می‌توان 50 گیگابایت، 50 دلار 100 گیگابایت و با 100 دلار 200 گیگابایت خریداری کرد. همچنین کاربران قادرند با انتخاب سرویس‌های ماهیانه حجم بیشتری را در اختیار داشته باشند. برای مثال با پرداخت 4.49 دلار به‌طور ماهیانه می‌توان از 50 گیگابایت و با پرداخت 11.49 دلار از 200 گیگابایت فضای ابری استفاده کرد.

آنگوس‌لوگان، مدیربازاریابی وان‌درایو، امروز صبح پیش از معرفی رسمی وان‌درایو اعلام کرد که آغاز به‌کار این سرویس با استفاده از حساب‌کاربری توییتری با همن نام اعلام خواهد شد و 100,000 کاربر اول که پس از اعلام معرفی سرویس برای اولین بار وارد حساب‌کاربری خود شوند، از 100 گیگابایت فضای رایگان برخوردار خواهند شد. این تنها راه استفاده از فضای رایگان در سرویس ذخیره‌ی ابری مایکرووسافت نیست و کاربران می‌توانند با خرید تبلت‌های سرفیس 2 و سرفیس‌پرو 2 از 200 گیگابایت فضای رایگانی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات