جی 2 مینی معرفی شد؛ صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 400 یا تگرا 4i به‌همراه اندروید کیت‌کت

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا طرفداران ال‌جی با شنیدن خبر یک تلفن‌هوشمند دیگر از این کمپانی کره‌ای خوشحال خواهند شد. ال‌جی نیز همچون سامسونگ، سونی و اچ‌تی‌س‌، نسخه کوچک تلفن پرچمدار خود را با نام LG G2 Mini معرفی کرده است. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی این تلفن ۴.۷ اینچی خواهیم داشت.
تبلیغات

با توجه به اینکه جی 2 از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی بهره می‌برد، از این‌رو استفاده از یک صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی در نسخه‌ی کوچک‌تر این تلفن‌هوشمند، طبیعی به نظر می‌رسد؛ هرچند نام‌گذاری آن به‌عنوان یک تلفن‌هوشمند در رده‌ی مینی با توجه به صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی کمی نامعقول به‌نظر می‌رسد، چراکه این تلفن‌هوشمند یکی از بزرگترین تلفن‌های‌ Mini بازار است. ال‌جی تلفن G2 Mini را در مراسمی در جربان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا معرفی خواهد کرد.

در مقایسه با جی 2، نسخه‌ی کوچک‌تر از مشخصات سخت‌‌افزاری آنچنان قدرتمندی بهره نمی‌برد. جی2 مینی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 400 یا تگرا 4i به‌عنوان پردازنده اصلی بهره خواهد برد. در حالی که ال‌جی در جی 2 از اسنپ‌دراگون 800 استفاده نموده بود. رزولوشن صفحه‌ی نمایش فاکتور دیگری است که کاهشی محسوس را در مینی‌جی 2 به خود دیده است. صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی جی2 مینی از رزولوشن 960 در 540 پیکسلی برخوردار خواهد بود.

دوربین پشتی این تلفن از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین ال‌جی اندروید 4.4 کیت‌کت را برای این تلفن‌هوشمند در نظر گرفته است. جی2 مینی در نسخه‌ای دو سیم‌کارته نیز عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن‌هوشمند می‌توان به باتری 2,440 میلی‌آمپرساعتی و حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی با قابلیت افزایش حافظه از طریق کارت حافظه‌ی میکرو SD اشاره کرد. قیمت این تلفن‌هوشمند هنوز مشخص نشده است، اما ال‌جی این محصول را ابتدا در کشور روسیه و سپس در خاورمیانه، آمریکای‌لاتین، آسیا و اروپا عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات