گلکسی اس 5 سامسونگ به یک فلاش جدید و پیشرفته‌ی LED مجهز می‌شود

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود گلکسی اس 5 یکی دیگر از کهکشانی‌های محبوب و پرفروش سامسونگ باشد که تا زمان رونمایی رسمی از آن، شایعات بسیار زیادی در مورد ظاهر، امکانات و سخت‌افزار آن منتشر می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های رده اول امروزی، دوربین کارآمد و قدرتمند است. در مورد گلکسی اس 5 قبلاً به تکنولوژی ISOCELL پرداختیم، امروز خبر دیگری در رابطه با فلاش ال‌ای‌دی این دوربین منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.
تبلیغات

با توجه به عکس‌های منتشر شده در دنیای اینترنت، گلکسی اس 5 از دوربین 16 مگاپیکسلی با تکنولوژی ISOCELL بهره خواهد برد. این فناوری موجب بهبود عکاسی در محیط‌های کم‌نور می‌شود.

پیش از این در گلکسی اس 4 شاهد بهبود الگوریتم‌های پردازش تصویر بودیم تا حدی که این گوشی به یکی از بهترین‌های بازار در زمینه‌ی عکاسی تبدیل شد. سامسونگ برای پرچم‌دار بعدی خود تکنولوژی‌های جدیدتری در نظر گرفته تا باز هم کیفیت عکاسی با گوشی هوشمند را ارتقا دهد. در این راستا فلاش LED مورد توجه قرار گرفته و به نظر می‌رسد که کیفیت فلاش جدید بهتر از نسخه‌های قبل شده است.

موضوع این است که سامسونگ چندین قطعه‌ی فلاش جدید را رونمایی کرد و احتمال استفاده از مدل 3432 1.8t در پرچم‌دار بعدی این کمپانی زیاد است. در میان مدل‌های جدید دو LED دارای بازتابنده به نام‌های FH341A و FH341B دیده می‌شود. فلش دیگر فیلپ-چیپ 2016 یا FH201A است و دو مدل آخر LEDهای کناری 3810 0.6t یا MS062F و 38100.8t یا MS082F هستند. تمام مدل‌ها برای ابزارهای رده‌اول کاربرد دارند و در فضای کوچک، میدان دید وسیع‌تری دارند.

مدل FH341A یا 3432 1.8t که قرار است در پرچم‌دار بعدی استفاده شود، با مصرف 1 آمپر جریان الکتریکی، بیش از 165 لوکس روشنایی ارایه کرده و حداقل CRI یا دقت شناسایی رنگ آن 80 است. با این مشخصات کیفیت عکس‌ها در نور کم شب هم بالا خواهد بود.

galaxy-s5-led-flash-1
galaxy-s5-led-flash-2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات