اولین تصویر خبری از اچ‌تی‌سی وان 2 فاش شد؛ رابط کاربری Sense 6.0 و دوربین جلویی به وضوح قابل مشاهده است

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که امروز در زومیت خواندید، اچ‌تی‌سی پنجم فروردین ماه سال آتی شمسی نسل جدید پرچمدار خود را به بازار معرفی خواهد کرد. اما همچون سنت چند ماهه اخیر در مورد افشای اطلاعات و تصاویر در مورد این تلفن‌هوشمند، ساعاتی پیش اولین تصویر خبری از اچ‌تی‌سی وان 2 یا اچ‌تی‌سی M8 منتشر شد. این تصویر توسط افشا کننده ی نام آشنای دنیای فناوری، EVLeaks@ در اینترنت منتشر شده است.
تبلیغات

تصویر مورد نظر این تلفن‌هوشمند را در آغوش قاب محافظ نشان می‌دهد، اما همچنان می‌توان شباهت زیاد این محصول را به اچ‌تی‌سی‌وان مشاهده کرد.

همچنین از دیگر نقاط قابل ذکر در این تصویر می‌توان به رابط‌کاربری Sense 6.0 اشاره کرد که در کنار اندروید 4.4 کیت‌کت قرار گرفته است. دوربین تعبیه شده در جلوی تلفن‌هوشمند نیز به‌واسطه‌ی برخورداری از حجم نسبتا بالایی نظر‌ها را به خود جلب می‌کند. براساس گمانه‌زنی‌ها این دوربین از یک سنسور 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین می‌توان فلش مختص به این دوربین را نیز در کنار آن مشاهده کرد. بلندگوهای دوگانه در بالا و پایین صفحه‌ی نمایش گنجانده شده است. صفحه‌ی نمایش نیز یک نمونه‌ی 5 اینچی با رزولوشن 1080p‌ به‌نظر می‌رسد.

هنوز نمی‌توان به قطعیت در مورد نام این تلفن‌هوشمند اظهار نظر کرد. تا‌کنون گمانه‌زنی‌های متعددی در این مورد انجام شده است که شامل HTC M8، HTC One 2 و +HTC One است.

HTC M8, protected. pic.twitter.com/xaH4m4aPrD— @evleaks (@evleaks) February 18, 2014

گفته می‌شود HTC M8 از یک صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده Snapdragon 800 یا Snapdragon 805 و دوربین جدید اولتراپیکسل بهره خواهد برد. استفاده از دو دوربین پشتی به منظور فراهم آوردن قابلیت تنظیم فوکوس و عمق تصویر پس از ثبت آن نیز یکی از ویژگی‌های نزدیک به واقعیت این دستگاه به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات