ال‌جی عنوان پرفروش‌ترین سازنده مانیتورهای UltraWide را از آن خود کرد

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
بنا به گزارش شرکت تحلیل بازار IDC کمپانی ال‌جی توانسته عنوان پرفروش‌ترین برند سازنده مانیتورهای UltraWide با نسبت تصویر 21:9 را از آن خود کند.
تبلیغات

مانیتورهای فوق عریض یا همان UltraWide ال‌جی از همان ابتدای ورود به بازار در سال ۲۰۱۲ مورد استقبال خریداران قرار گرفتند. این مانیتورها به خاطر ارائه فناوری UltraWide از آن دسته محصولات خاصی بودند که به مزاق کاربران خوش می‌آمدند. مانیتور ال‌ جی سری IPS 21:9 UltraWide ال‌جی برای سه فصل متوالی در سال ۲۰۱۳ عنوان پرفروش‌ترین برند پیش‌گام در صنعت مانیتور را از بدست آورد و جوایز زیادی را از آن خود نمود.

LG-monitor-IPS-34UM95

در CES 2014، مجموعه جدید UltraWide ال‌جی با امکانات رابط کاربری پیشرفته این کمپانی معرفی شد. فناوری مانیتورهای UltraWide و 34 اینچ ال‌جی (34UM95) پیشرفت مهمی در این صنعت محسوب می‌گردد.

طراحان گرافیک همیشه در کار با محیط‌های دوبعدی و سه‌بعدی مشکل داشتند، زیرا دو مانیتور معمولی 16:9 از نوع Full HD برای سازمان‌دهی هم‌زمان کارها لازم بود. با مانیتور 34UM95 جدید ال‌جی که اولین نمایشگر 34 اینچ UltraWide QHD دنیا با نسبت تصویر 21:9 و 12 درصد نمای عریض‌تر است، طراحان گرافیک می‌توانند اکنون حجم کاری زیادی را مدیریت کنند و به شکل بهینه‌تری از زمان خود استفاده کنند.

علاوه‌براین، کیفیت تصویر متفاوت در وضوح UltraWide QHD بازده کار را افزایش می‌دهد زیرا وضوح بالاتر امکان اجرای کار با جزییات بیشتر را فراهم می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات