ال‌جی ادعا می‌کند که رمز ضربه زدن روی G Pro 2 ایمن‌تر از سنسور اثر انگشت Touch ID اپل است

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
تلفن LG G2 مثل سایر گوشی‌های رده اول بازار، ویژگی‌های خاص خود را دارد. یکی از ویژگی‌های این گوشی قابلیتی به نام Knock On است که برای روشن کردن گوشی از طریق لمس نمایشگر آن، حتی در حالت خاموش کاربرد دارد. در G Pro 2 که به زودی روانه‌ی بازار می‌شود، این ویژگی ارتقا یافته و طبق ادعای سازنده از حسگر اثر انگشت آیفون 5S ایمن‌تر عمل می‌کند. در ادامه ببنیم ال‌جی چه برنامه‌ای برای این ویژگی جالب در نظر گرفته است.
تبلیغات

Knock On یک ویژگی منحصر به فرد در گوشی LG G2 است. ال‌جی در ماه‌های اخیر روی این ویژگی کار کرده و حالا در پرچم‌دار جدید خود یعنی LG G PRO 2 نام آن به Knock Code تغییر کرده است. ناک کد یا رمز در زدن همان‌طور که از نام آن پیداست، یک روش خاص ضربه زدن به نمایشگر گوشی است تا در صورت تطابق با طرح از پیش تعریف شده روشن شود و اجازه‌ی استفاده را به صاحب اصلی خود بدهد.

با ناک کد می‌توان یکی از 86367 رمز لمس چند باره را انتخاب کرد و وقتی نمایشگر گوشی خاموش است، روی هر نقطه‌ای از آن، به صورت رمزی ضربه زد. می‌توان 2 تا 8 ضربه را به شکل خاص تعریف کرد.

g-pro-2-knock-code-1

با استفاده از این ویژگی می‌توان سریع‌تر از روش‌های معمولی گوشی را روشن کرده و از صفحه‌ی قفل عبور کرد چرا که دیگر نیازی به فشار دادن دکمه‌ی فیزیکی پاور نیست.

ZD Net به نقل از ال‌جی می‌گوید Knock Code از اپل تاچ آی‌دی سریع‌تر و ایمن‌تر عمل می‌کند. درست است که تعدادی از هکرهای اروپایی توانسته‌اند امنیت تاچ آی‌دی اپل را زیر سوال ببرند اما ممکن است ناک کد ال‌جی هم هک شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های جی پرو 2 استفاده از دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS Plus است، به این معنی که کمی نسبت به لرزشگیر آپتیکال یا OIS بهبود یافته است. ال‌جی می‌گوید کیفیت لرزش‌گیر جدید، فراتر از انتظار خواهد بود.

برای بررسی حقیقت این ادعاها باید تا عرضه‌ی این گوشی 5.9 اینچی که از اواخر ماه جاری در کره شروع می‌شود صبر کنیم. در آمریکا و اروپا باید 2 ماه دیگر هم صبر کرد تا این پرچم‌دار جدید وارد بازار داغ گوشی‌های رده اول شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات