طرحی مفهومی از نکسوس 6 با برخورداری از کیبرد فیزیکی QWERTY، گیم‌پد و باتری ثانویه با نام نکسوس پی3 منتشر شد

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که مروری بر تلفن‌های هوشمند سری نکسوس که تا حال توسعه یافته و به بازار عرضه شده است داشته باشیم، برآورد و پیش‌بینی ظاهر نسل بعدی این تلفن‌هوشمند که به احتمال بسیار زیاد با نام نکسوس 6 به بازار عرضه خواهد شد، کار چندان سختی نیست.
تبلیغات

در طول سال‌های گذشته تلفن‌های‌هوشمند متعددی تحت نام نکسوس عرضه شده است که شامل نکسوس‌وان، نکسوس‌اس، گلکسی‌نکسوس، نکسوس 4 و نکسوس 5 است. فارغ از نام انتخاب شده برای نسل بعدی تلفن‌هوشمند از سری نکسوس، می‌توان حدس زد که این نسخه نیز با طراحی مشابهی همچون نمونه‌های پیشین با بهره‌گیری از 70 درصد مساحت گوشی برای صفحه‌ی نمایش به بازار عرضه خواهد شد.

NexusP3Int1

اما در صورت که گوگل در پی ایجاد تغییراتی در این تلفن‌هوشمند باشید، تحولات مورد نظر در چه نقاطی رخ خواهد داد؟ دانشجویان موسسه‌ی طراحی جوزپه‌آوانزاتو و انریکو‌ویکاری با ارائه‌ی یک طرح مفهومی به‌نوعی پاسخ این سوال را داده و برداشت خود از طراحی نسل آتی تلفن‌هوشمند گوگل را با نام نکسوس پی‌3 منتشر ساخته‌اند.

NexusP3Int2

پی‌3 از لحاظ نمای ظاهری جلو تفاوت چندانی با نکسوس 5 ندارد و تنها تغییرات اعمال شده شامل اضافه شدن یک صفحه‌ کلید QWERTY فیزیکی، گیم‌پد مخصوص تلفن‌های‌هوشمند اکسپریا سونی‌اریکسون و باتری ثانویه 4,700 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌توان یکی از سه دانگل مورد‌نظر را در محل تعبیه شده برای آن در زمان بازکردن صفحه‌ی زیرین تلفن‌هوشمند که بصورت کشویی باز می‌شود، قرار داد. از دیگر قابلیت‌های این تلفن‌هوشمند می‌توان به صفحه‌ی‌نمایش 5 اینچی، بلندگوهای استریو، دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات