گوشی D6503 Sirius سونی از طریق یک ویدئو فاش شد [بروزرسانی]

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
دستگاه پرحاشیه Sony D6503 Sirius تا کنون چندین بار مورد هدف فاش کنندگان قرار گرفته است اما هیچ‌یک از اطلاعات لو رفته قبلی به پای این ویدئوی کوتاه از این دستگاه نمی‌رسد که هم طراحی خارجی دستگاه و هم طرح کلی نرم‌افزاری آن را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

 این ویدئو که به نظر می‌رسد نسخه غیر نهایی دستگاه Sony D6503 را به تصویر می‌کشد دستگاه را در حال اجرای نسخه‌ای ناپایدار از اندروید 4.4.2 نشان می‌دهد که رابط کاربری خود سونی بر روی آن قرار گرفته است. اطلاعات دیگری نیز می‌توان از این ویدئو بدست آورد که برای نمونه می‌توان به حاشیه‌های کناری نمایشگر اشاره کرد که بسیار کوچک هستند اما حاشیه‌های بالایی و پایینی دستگاه به همان میزان Xperia Z1 سابق هستند. بنابراین خصوصا با در نظر گرفتن صفحه‌نمایش احتمالی 5.2 اینچی، انتظار جمع و جور بودن بیشتر را از این دستگاه نداشته باشید.

در پایان این ویدئو، شخص زاویه دید پنل نمایشگر دستگاه را مورد تست قرار می‌دهد که به نظر می‌رسد شاهد بهبود قابل توجهی نسبت به Xperia Z و Z1 خواهیم بود. از آنجا که این موضوع اصلی‌ترین عامل شکایت کاربران از دو دستگاه پیشین بود، باید خوشحال بود که سرانجام سونی در پرچمدار جدید خود چاره‌ای برای این مشکل یافته است. در ویدئو زیر آنچه را که باید از سونی Sirius انتظار داشت مشاهده خواهید نمود.

بروزرسانی:

همچنین از دیگر مواردی که در این ویدئو مشهود است می‌توان به تغییر اپلیکیشن پیش‌فرض برای پیامک، مدیریت اعلانیه‌ها، اضافه شدن لانچر Smart Home، سیستم منشی تلفنی، کنترل نور پس‌زمینه‌ی هوشمند و مدیریت انرژی اشاره کرد. همچنین این تلفن‌هوشمند با عاریه گرفتن ویژگی لمس دوبار متوالی برای فعال کردن صفحه‌ی نمایش تلفن‌هوشمند از تبلت اکسپریا Z، قابلیت استفاده از این ویژگی را به کاربران خود ارزانی خواهد داشت.

اپلیکیشن Lifelog سونی نیز در این تلفن‌هوشمند قابل مشاهده است. از دیگر اپلیکیشن‌های جدیدی که می‌توان به وجود آن‌ها اشاره کرد، اپلیکیشن Sony Select است.

در این ویدئو می‌توان اپلیکیشن‌های مربوط به ثبت تصاویر ویدئویی با کیفیت 4K‌ و همچنین Timeshift را ملاحظه کرد. در زمان استفاده از این اپلیکیشن‌ها سونی توصیه می‌کند تا از حافظه‌ی داخلی یا یک حافظه‌ی میکرو SD با سرعت دسترسی بالا استفاده کنیم. شاید این ویژگی به‌ دلیل حجم بالا و فشردگی بالای داده‌ها باشد. در این ویدئو تصاویری از کاربرد اپلیکیشن Timeshift را نیز ملاحظه می‌کنید که تصاویری را با نرخ 120 فریم در ثانیه ثبت می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات