سامسونگ بیشترین سهم را میان ابزار‌های اندرویدی در حوزه‌ی کاربران تجاری از آن خود کرده است

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش از این در زومیت خواندید، iOS برتری را در بین افراد فعال در حوزه‌ی تجارت از آن خود کرده است، یعنی تعداد ابزار‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS که در حوزه‌ی تجارت مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیشتر از سایر پلتفرم‌های موجود است. در این حوزه اندروید جایگاه دوم را با 26 درصد در اختیار گرفته است و ویندوزفون نیز سهمی 1 درصدی را در اختیار گرفته است. اما در میان ابزار‌های اندرویدی کدام تولیدکننده جایگاه اول را دارد؟
تبلیغات

در صورتی که iOS را در نظر نگرفته و تولیدکنندگان اندرویدی را در نظر بگیریم، کدام کمپانی رتبه‌ی نخست در میان کاربران تجاری را در اختیار دارد؟ مطمئنا این نام متعلق به سامسونگ خواهد بود که می‌توان آن را بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی ابزارهای اندرویدی عنوان کرد.

براساس اطلاعاتی که توسط Fiberlink که یک کمپانی تحت نظر IBM است، منتشر شده، ابزار‌های اندرویدی تولید شده توسط سامسونگ 56 درصد از کل ابزار‌های مورد استفاده در بخش تجارت طی سه‌ماهه‌ی چهارم را به خود اختصاص داده است. این کمپانی 250,000 ابزار مورد استفاده در این بخش را کنترل می‌کند. موتورولا با 22 درصد پس از سامسونگ رتبه‌ی دوم را به خود اختصاص داده است. اچ‌تی‌سی رتبه‌ی سوم را با 8 درصد مال خود کرده است. رتبه‌ی چهارم نیز با سهم 2 درصدی متعلق به ال‌جی است.

84 درصد از ابزارهای اندرویدی مورد استفاده در این بخش به تلفن‌های‌هوشمند و 16 درصد باقی‌مانده به تبلت‌ها اختصاص یافته است. گلکسی S3 سامسونگ محبوب‌ترین ابزار اندرویدی است که مورد استفاده‌ی قشر فعال در حوزه‌ی تجارت قرار گرفته است. همچنین گلکسی‌تب سامسونگ نیز عنوان محبوب‌ترین تبلت اندرویدی را از آن خود کرده است.

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، اپل کنترل عمده‌ی این بخش از بازار را در دستان خود گرفته است. از هر 4 ابزار مورد استفاده در این بخش، سه نمونه مربوط به یکی از ابزار‌های اپلی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات