تلفن میان‌رده Xperia G سونی در راه است

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
روز گذشته تصاویری از یک تلفن میان رده سونی با نام Xperia G به بیرون درز کرد که ظاهرا سونی قصد دارد آن را در کنار پرچمدار جدید خود، Xperia Z2 در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند.
تبلیغات

تلفن اکسپریا G سونی از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند و دارای ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین ۸ مگاپیکسل و یک گیگابایت حافظه رم است.

گفته می‌شود این تلفن میان رده سونی از یک صفحه نمایش ۴.۸ اینچی بهره می‌برد. براساس گزارش‌های غیر رسمی، سونی قصد دارد تلفن‌های میان رده خود را در سری G و با مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تر، صفحه نمایش کوچک‌تر اما طراحی مشابه پرچمدار اصلی خود عرضه کند. این تلفن‌ها قرار است از نظر سایز صفحه نمایش بزرگ‌تر از Xperia Z1S باشند.

با دقت در تصاویر فاش شده از تلفن اکسپریا G می‌توان متوجه شد که محل قرار گیری دوربین و دکمه‌های فیزیکی تفاوتی با Xperia Z1 نمی کند و شکل کلی تلفن کاملا شبیه به پرچمدار سونی است. البته شاید بدنه پشتی این تلفن نیز همچون Xperia Z1s به جای شیشه از پلاستیک فشرده ساخته شده باشد.

چیزی تا شروع کنگره جهانی موبایل بارسلونا باقی نمانده است و به زودی شاهد معرفی محصولات کمپانی‌های فعال در حوزه تلفن‌های همراه خواهیم بود.

#Sony pumping out devices following the flagship design with mediocre specs, here is the latest... #Xperia #XperiaG pic.twitter.com/610dbmouNJ— ViziLeaks (@vizileaks) February 13, 2014
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات