iOS اپل محبوب فعالین وال‌استریت؛ 73 درصد از کل ابزار‌های مورد استفاده در سه‌ماهه‌ی چهارم مبتنی بر iOS‌ هستند

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Good مشتریانی را در اختیار دارد که شامل نام‌‌های بزرگی در صنعت فناوری امروز می‌باشند. این کمپانی اپلیکیشن‌های مدیریت ابزار‌های قابل حمل را شبیه آنچه که بلک‌بری با BES ایجاد کرده بود، برای مشتریان خود در دسترس قرار می‌دهد. از‌این‌رو به‌دلیل زمینه ی فعالیت کمپانی Good، این شرکت توانایی نظارت بر تغییرات حاکم در مورد ابزار‌های قابل حمل را به‌خوبی دارا است و با توجه به رفتارهای مشتریان، می‌تواند تغییرات در حال انجام در صنعت ابزار‌های قابل حمل را به‌خوبی بسنجد.
تبلیغات

براساس اطلاعات موجود، استفاده از اپلیکیشن‌ها در میان کاربران تجاری 54 درصد افزایش یافته است. استفاده از این اپلیکیشن‌ها کارمندان کمپانی‌ها را خلاق‌تر از قبل می‌نماید.

بسیاری از کمپانی‌ها اپلیکیشن‌های نگارش اسناد را مورد استفاده قرار می‌دهند، از این‌رو این اپلیکیشن‌ها محبوب‌تر از سایرین است. براساس اطلاعات منتشر شده، پنج اپلیکیشن اول مورد استفاده در میان کاربران تجاری، مربوط به اپلیکیشن‌هایی است که از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند. سه اپلیکیشن محبوب تبلت‌ها نیز متعلق به نام‌هایی است که در مورد تلفن‌های‌هوشمند نیز می‌توان در رتبه‌های اول تا سوم مشاهده کرد.

اما نکته‌ی جالب توجه مربوط به پلتفرم‌هایی است که این اپلیکیشن‌ها در آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. براساس آمارها منتشر شده، غالب کاربران تجاری که عددی برابر 54 درصد کل کاربران است، از iOS استفاده می‌کنند. این بدین معنی است که اپل نقش غیر قابل انکاری در میان کاربران تجاری دارا است. براساس اطلاعاتی که توسط Good منتشر شده است، علت بالا بودن آمارهای این کمپانی عرضه‌ی آیفون 5S و 5C در سه‌ماهه‌ی منتهی به سال 2014 میلادی است. ابزار‌های مبتنی بر iOS سهمی برابر 73 درصد از کل ابزار‌های جدید مورد استفاده در سه‌ماهه‌ی چهارم را به خود اختصاص داده است. سهم ابزار‌های اندرویدی 26 درصد و ویندوزفون نیز 1 درصد بوده است.

BusinessMobileInt

میزان استفاده از تبلت‌ها همچون دوره‌های سه‌ماهه ی پیشین، ثابت مانده است، اما استفاده از تلفن‌های‌هوشمند ۱ درصد کاهش یافته است. استفاده از سرویس‌های مالی آمار بیشترین استفاده را در آیپد با 46 درصد به خود اختصاص داده‌اند. همچنین میزان ابزار‌های مورد استفاده در تجارت بیشترین آمار را از آغازین روز‌های ورود گجت‌های‌هوشمند به وال‌استریت به خود اختصاص داده است که برابر 39 درصد از کل ابزارها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات