پازل بیست و ششم: مسابقات بسکتبال | جایزه این هفته: یک دستگاه تبلت 8 اینچی Innovel

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با بــیــســت و شــشـــمــــیـــن قسمت از سری «پــازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پازل» به صورت هفتـگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. بیست و ششمین قسمت از «پازل»، شامل دو بخش است: پاسخ معمای شماره بیست و پنجم و یک «پازل» جدید!

پازل این هفته با حمایت شرکت آونگ برگزار می‌گردد. این هفته، از بین کاربرانی که به پازل پاسخ صحیح بدهند، به قید قرعه، یک دستگاه تبلت ۸ اینچی Innovel مدل I801B اهداء خواهد شد. تبلت های ایناول دارای یک سال ضمانت آونگ می باشند.

پاسخ معمای شماره بیست و پنج

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی همیشگی کاربران خوب زومیت تشکر می‌نماییم. در طول هفته گذشته ۸٫۴۵۴ نفر در«پازل بیست و پنجم» شرکت نموده‌اند که خوشبختــانه نام تعدادی از کاربران قدیمی سری «پازل» در میان آن‌ها قابل مشاهده بود؛ و اما پاسخ معمای هفته گذشته.

در «پازل بیست و پنجم»، تعداد مثلث‌های موجود در شکل سؤال شده بود. با کمی حوصله و دقت به این نتیجه می‌رسیم که تعداد مثلث‌های موجود در شکل برابر با عدد ۲۷ است. شکل‌های زیر، به خوبی این مسأله رو توضیح می‌دهند:

کاربران بسیار زیادی به «پازل بیست و پنجم» پاسخ صحیح داده‌اند. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌ تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار همه ماست.

اما برندگان خوش‌شانس «پازل بیست و پنجم» عبارتند از:

 خانم افسانه زمانی، ۳۰ ساله از قزوین؛ فارغ‌التحصیل کارشناسی حسابداری. آقای محمد داوری، ۲۴ ساله از ملایر؛ دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر. آقای جعفر شریفیان، ۲۸ ساله از بوکان؛ فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر. خانم سیده سحر کشفی، ۳۰ ساله از تهران؛ فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی شیمی. آقای منوچهر گرجی، ۱۵ ساله از تهران؛ دانش آموز سال اول دبیرستان علامه حلی تهران (سمپاد).

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر نفر یک دستگاه باتری قابل حمل PowerBank مدل PBB440 با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به این دوستان تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۲۶: جمعه ۲۵/بهمن/۱۳۹۲

(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

شش تیم در یک دوره مسابقات بسکتبال شرکت نموده و با یکدیگر مسابقه دادند. در هر مسابقه، برد ۲ امتیاز، تساوی یک امتیاز و باخت صفر امتیاز داشت.

پس از پایان مسابقات، جدول رده‌بندی تیم‌ها به صورت زیر بود:

- تیــم شماره یک ۴ امــــتیــــاز- تیــم شــــماره دو ۷ امتـــیـــاز- تیــم شمــاره ســــه ۹ امتـــیاز- تیــم شمـاره چهـار ۵ امتیـاز- تیــم شماره پنــــــج ۱ امتــیـاز

با توجه به لیست بالا، آیا می‌توانید امتیاز تیم شماره شش را تعیین کنید؟

منبع طرح معما‌های بخش «پازل» اینترنت نیست، اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که در سری «پازل» بخش نظرات، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و دوستان خود از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفا پاسخ‌‌های خود را تنها به ایمیل زیر ارسال نموده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگــر قــــصــد داریـــد پــاســـــخ‌ خــــود را ارســال کــنــــــیــد، لــطفــــا بــه مــــوارد زیــــر تــوجـــه کــنــیـــد:ایــمــــــیــــــل آدرس:  // مــــــوضــــــــوع (Subject) ایـــــمـــیـــــــل: Puzzle #26در بدنه ایمیل نیز علاوه بـــر پاسخ معمـا، نام و نام‌خانوادگی و شـماره تماس خود را درج نمایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید تا به این معما پاسخ داده و شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه تبلت ۸ اینچی Innovel مدل I801B امتحان کنید. I801B با داشتن بدنه فلزی مشکی و زیبا، استحکام و کارایی را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، پردازنده دو هسته‌ای این دستگاه، RK3066  با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز می‌باشد که از جمله سریع‌ترین پردازنده‌های این رده از تبلت‌ها بوده و قدرت پردازش بسیار بالایی را برای انواع فعالیت‌ها فراهم می‌آورد. برای بهتر شدن «پازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات