نسخه جدید برنامه Google Play Music با پشتیبانی از رادیو آفلاین منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برنامه‌های اختصاصی گوگل معمولا همیشه بصورت مرتب بروز رسانی می‌شوند و امکانات جدیدی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورند. اخیرا شاهد بروزرسانی‌های مربوط به انواع برنامه‌های گوگل از جمله مپز، درایو، کروم، هنگ‌اوت و... بوده‌ایم. اکنون شاهد ارائه آپدیت جدیدی برای Google Play Music هستیم که علاوه بر رفع باگ‌های گزارش شده مجموعه‌ای از ویژگی‌های جالب توجه جدید را نیز با خود به همراه دارد.
تبلیغات

 بزرگترین ویژگی اضافه شده به این نسخه امکان ذخیره ایستگاه‌های رادیویی و استفاده از آن در حالت آفلاین است. متاسفانه این ویژگی آزادی عمل حالت آنلاین را برای کاربر ایجاد نخواهد کرد اما می‌توان به سادگی ایستگاه‌های رادیویی مشخصی را در آن ذخیره کرده و در حالت آفلاین به استفاده از آن‌ها پرداخت. بجز این مورد مجموعه‌ای از ویژگی‌ها نیز به این برنامه افزوده شده است که البته تاثیرگذاری بالایی نخواهند داشت. اگر از آن دسته اشخاص هستید که از چندین دستگاه استفاده می‌نمایید، اکنون امکان مدیریت دستگاه‌هایی که به این سرویس دسترسی دارند از درون خود برنامه Google Play Music فراهم است و نیازی به مراجعه به وب‌سایت نخواهد بود.

در این نسخه امکان رفرش دستی فراهم شده است تا کاربر بتواند به سادگی بیشتری به آلبوم‌های آپلود شده خود دسترسی پیدا کند. همچنین قابلیت Play Next نیز به انتخاب‌های کاربر افزوده شده که با استفاده از آن به سرعت می‌توان یک موسیقی دیگر را در نوبت بعدی لیست پخش قرار داد که استفاده از برنامه را به مراتب ساده‌تر می‌نماید. مجموعه‌ای از رفع ایرادها و بهبودهای جزئی نیز این نسخه را همراهی می‌کند و در مجموع می‌توان این نسخه را یک آپدیت با ارزش به شمار آورد. این نسخه به زودی وارد گوگل پلی و به تبع آن سایر مخازن نرم‌افزاری خواهد شد و می‌توانید نسبت به دانلود و نصب آن قدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات