SanDisk از کارت‌حافظه جدید خود با سرعت نوشتن 250 مگابایت بر ثانیه پرده برداشت

پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با وجود دوربین‌های 4K مقرون به صرفه که به زودی توسط پاناسونیک و سونی عرضه خواهند شد، اکنون نوبت تولیدکنندگان کارت‌های حافظه است که کارت‌های حافظه خود را برای سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالا آماده سازند. امروز کمپانی SanDisk از آخرین کارت‌حافظه پرچمدار خود با نام Extreme Pro SDHC/SDXC UHS-II پرده برداشت.
تبلیغات

 این کارت حافظه SD از مشخصات (UHS Speed Class (U3 فراتر رفته و از سرعت نوشتن 250 مگابایت در ثانیه بصورت مداوم و نیز از سرعت خواندن 280 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. اگرچه این کارت حافظه مشتریانی که به تصویربرداری 4K اقدام می‌کنند را هدف قرار داده اما چنین کارت‌حافظه‌ای در مواقعی نظیر زمانی که به گرفتن تصاویر RAW در فریم ریت بالا می‌پردازید بسیار کاربردی خواهد بود و امکان خالی کردن بافر دوربین را به همان سرعت پر کردن آن فراهم می‌کند.

این کارت حافظه‌های جدید در ماه آوریل با ظرفیت 16 تا 64 گیگ و با محدوده قیمت 120 تا 300 دلار راهی بازار خواهند شد. همچنین این شرکت کارت‌خوان‌های U3 جدیدی را نیز به منظور بهره بردن از سرعت انتقال 280 مگابایت بر ثانیه‌ای کارت‌های SDXC ارائه نموده است که این محصول نیز در ماه آوریل و با قیمت خرده‌فروشی 50 دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات