تصویر فاش شده از محیط سیستم‌عامل تایزن گواه تغییر در رابط‌ کاربری گلکسی S5 است

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به تصویر ارائه شده برای دعوت‌نامه‌ی مراسم Unpacked 5 سامسونگ که احتمالا سامسونگ در آن از پرچمدار بعدی خود رونمایی خواهد کرد، تصویری از محیط سیستم‌عامل تایزن منتشر شده است که تشابه فراوانی به آیکون‌های به کار برده شده در دعوت‌نامه‌ی مراسم دارد. این تشابه نشان‌دهنده‌ی انجام تغییرات در رابط کاربری تاچ‌ویز است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به تغییرات احتمالی اعمال شده در رابط کاربری نرم‌افزار گلکسی اس ۵ داشته باشیم.
تبلیغات

براساس آنچه که می‌توان در طرح روی دعوت‌نامه مشاهده کرد، سامسونگ تا حدودی ظاهر رابط‌کاربری خود را تغییر داده و به سمت طراحی تخت در آیکون‌ها رفته است. گواه این ادعا تصویری از محیط کاربری سیستم‌عامل تایزن است که وجود چنین آیکون‌های را در رابط‌کاربری تاچ‌ویز سامسونگ تایید می‌کند. از این‌رومی‌توان انتظار داشت تا در گلکسی S5 نیز شاهد رابط کاربری مشابه تایزن باشیم

استفاده از طراحی جدید در آیکون‌ها و همچنین ظاهر رابط‌کاربری سامسونگ برای تلفن‌های‌هوشمند اندروید که از طریق روی آوردن به طراحی تخت ممکن شده است، حرکت مثبتی است که احتمالا منجر به کاهش انتقادات از ظاهر قدیمی تاچ‌ویز می‌شد. بسیاری از منتقدان ظاهر تاچ‌ویز را به باد انتقاد گرفته و آن را در مقایسه با سایر رابط‌گرافیکی‌هایی که کمپانی‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌دهند، قدیمی‌تر عنوان می‌کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی برطرف کردن ضعف‌های موجود در تاچ‌ویز مشخص نشده است، اما می‌توان حرکت سامسونگ در جهت تغییر ظاهر این سیستم را نیز به فال نیک گرفت. در نتیجه باید انتظار داشت تا تلفن‌های‌هوشمند سامسونگ را با ظاهر جدیدی در سال 2014 ببینیم.

SamsungInt
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات