کانن دوربین های سری پرچمدار PowerShot خود را با G1 X Mark II بروزرسانی کرد: قیمت 799 دلار

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
کانن اولین بار دوربین‌ PowerShot G1 X خود را در نمایشگاه CES 2012 معرفی کرد. حال پس از گذشت دو سال، دوربین گران‌قیمت کانن از نظر سخت‌افزاری بروزرسانی شده است. محصول جدید G1 X Mark II نام دارد که مجهز به یک سنسور CMOS 12.8 مگاپیکسل است.
تبلیغات

همچون نسخه قبلی، چیپ جدید نیز قطری برابر با 1.5 اینچ دارد که منجر به ثبت تصاویر بسیار زیبایی می‌گردد. یک لنز 24-120mm f/2-3.9 نیز در این دستگاه تعبیه شده است، بنابراین زمانی که لنز کاملا باز است، عمق میدان کم را شاهد هستیم؛ همچنین می‌توانید انتظار تصاویری بسیار خوبی را در نور کم داشته باشید. نمایشگر لمسی دستگاه ابعاد 3 اینچ داشته و رزولوشن آن 1.04 میلیون نقطه است. همچنین یک پردازنده DIGIC 6، ضبط ویدئوی MP4 با رزولوشن 1080p در نرخ 60 فریم بر ثانیه و ISO تا 12٫800 از دیگر خصوصیات این دوربین هستند.

شما می‌توانید G1 X Mark II را از طریق اتصال WiFi و NFC با اپلیکیشن‌های اختصاصی کانن جفت کنید تا بتوانید به امکاناتی چون عکاسی از راه دور و انتقال تصاویر به صورت وایرلس دسترسی داشته باشید. همچنین یک ابزار منظره‌یاب الکترونیک XGA نیز برای این دستگاه وجود دارد که بر روی جایگاه مخصوص بالای دوربین سوار می‌شود.

قیمت این لوازم جانبی اضافی در حال حاضر مشخص نیست اما انتظار می‌رود که G1 X mark II آوریل امسال (فروردین‌ماه) با قیمت حدودی 800 دلار روانه بازار گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات