مشخصات فنی تبلت‌های منتسب به گلکسی‌تب 4 فاش شد

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
گویا سامسونگ تصمیم راسخی مبنی برای در اختیار گرفتن سهم عمده‌ای از بازار تبلت‌ها را دارد. براساس گزارش منتشر شده، سامسونگ در حال کار روی سه تبلت است که تحت عنوان گلکسی‌تب 4 به بازار عرضه خواهند شد. براساس پیش‌بینی‌های انجام شده شاهد معرفی این تبلت‌ها در نمایشگاه موبایل بارسلونا خواهیم بود.
تبلیغات

اولین تبلت از مجموعه‌ی سه تبلت عنوان شده، گلکسی‌تب 4.8.0 است که خود در دو نسخه‌ی Wi-Fi و 3G به‌همراه پشتیبانی از LTE عرضه خواهد شد. این تبلت شامل یک صفحه‌ی نمایش 8 اینچی از نوع LCD و با رزولوشن 1280 در 800 خواهد بود. از مشخصات فنی آن می‌توان به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگا‌هرتز، یک گیگابایت در نسخه‌ی Wi-Fi و 1.5 گیگابایت حافظه‌ی رم در نسخه‌ی LTE، دوربین 3 مگاپیکسلی در عقب و 1.3 مگاپیکسلی در جلو برای انجام مکالمات ویدئویی، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. همچنین می‌توان برای افزایش حافظه‌ی داخلی از کارت‌حافظه‌ی میکرو SD نیز استفاده کرد. باتری مورد استفاده در این تبلت یک نمونه‌ی 6,800 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

Tab48

نمونه‌ی بعدی گلکسی‌تب 4.7.0 در دو نسخه‌ی Wi-Fi و 3G عرضه خواهد شد. مشخصات فنی این نمونه دقیقا مشابه نسخه‌ی 8 اینچی است با این تفاوت که حافظه‌ی داخلی آن به جای 16 گیگابایت که در گلکسی‌تب 4.8.0 به‌کار برده شده، یک حافظه‌ی داخلی 8 گیابایتی است. سامسونگ در این نسخه از یک باتری 4,450 میلی‌آمپر ساعتی بهره برده است.

Tab47

نسخه‌ی سوم گلکسی‌تب 4.10.1 نام گرفته است ومشخصات فنی آن دقیقا مشابه گلکسی‌تب 4.8.0 است. این نسخه نیز در انواع Wi-Fi، 3G LTE به بازار عرضه خواهد شد. حافظه‌ی رم مورد استفاده 1.5 گیگابایت بوده و حافظه‌ی داخلی مورد استفاده نیز 16 گیگابایت است. تنها تفاوت آن استفاده از دوربین‌هایی با رزولوشن بالا است، بطوری که در پشت دستگاه از یک دوربین 8 مگاپیکسلی و در جلو از یک دوربین 3 مگاپیکسلی استفاده شده است.

Tab410

هر سه نسخه به‌همراه اندروید 4.4 کیت‌کت به بازار عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات