تصویر واضح تبلیغاتی HTC M8 فاش شد

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به شروع به کار کنگره جهانی موبایل بارسلونا، حجم شایعات و تصاویر فاش شده از تلفن‌های‌هوشمندی که براساس گمانه‌ها در این رویداد معرفی خواهند شد، افزایش می‌یابد. یکی از این تلفن‌های‌هوشمند HTC M8 است. آخرین تصویر منتشر شده مربوط به رندری است که شایعات و اطلاعات فاش شده از این تلفن را تایید می‌کند.
تبلیغات

همانطور که در تصویر جدید ملاحظه می‌کنید، یک لامپ LED بین دوربین مخصوص مکالمات ویدئویی و همچنین بلند‌گوی بالای تلفن‌هوشمند تعبیه شده است که می‌توان آن را به‌عنوان چراغ اعلانیه‌ها معرفی کرد. احتمالا این تصویر نمونه‌ی نهایی تلفن‌هوشمند اندوریدی کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی است.

در پشت این تلفن‌هوشمند شاهد یک فلاش دوگانه LED در کنار دوربین زیرین آن هستیم. همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، این تلفن‌هوشمند از دو دوربین در پشت بهره می‌گیرد که به اعتقاد برخی از کارشناسان برای ارتقاء کیفیت تصویر برداری استفاده شده است. از عمده ویژگی‌های HTC M8 باید به کلیدهای نرم‌افزاری تعبیه شده روز صفحه‌ی نمایش نیز اشاره کرد.

شاید بتوان لقب تلفن‌هوشمندی که بیشترین افشای اطلاعات مربوط به آن بوده را به HTC M8 داد، هرچند پرچمدار کنونی سونی نیز در زمان توسعه دست کمی از HTC نداشت، بطوریکه هر روز شاهد انتشار شایعات جدیدی از Honami بودیم.

گفته می‌شود HTC M8 از یک صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده Snapdragon 800 یا Snapdragon 805 و دوربین جدید اولتراپیکس بهره خواهد برد.

براساس اظهارات مدیرعامل کمپانی اچ‌تی‌سی، به احتمال فراوان شاهد معرفی این تلفن‌هوشمند در جریان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات