گوگل تکنولوژی‌های روباتیک خود را برای سرعت بخشیدن به خطوط تولید فاکسکان به کار خواهد بست

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
فاکسکان بعنوان بزرگترین تولیدکننده‌ی تجهیزات الکترونیکی، تا به حال از کمک به گوگل دریغ نکرده است؛ هرچه باشد این کمپانی، در تولید عینک هوشمند گوگل  مشارکت دارد. یک گزارش جدید حکایت از این دارد که سرمایه‌گذاری‌های ادامه‌دار گوگل در بخش روباتیک، این شرکت را در موقعیتی قرار داده که در نهایت بتواند از منافع آن بهره برده و با استفاده از تکنولوژی‌های خود خطوط تولید کارخانجات فاکسکان را به سمت اتوماسیون بهتر با استفاده از ربات‌ها هدایت کند.
تبلیغات

 وال‌استریت ژورنال گزارش می‌دهد که اندی رابین، شخصی که زمانی هدایت بخش اندروید گوگل را بر عهده داشت و اکنون تلاش‌های روباتیک گوگل را هدایت می‌نماید به تازگی با رئیس هیئت مدیره فاکسکان ملاقات کرده و در این دیدار در خصوص سرعت بخشیدن در به‌کار گیری ربات‌ها در کارخانجات فاکسکان گفتگو کرده است. گوگل در اواخر سال گذشته، بوستون داینامیکس یعنی سازنده‌ی ربات Big Dog را به مالکیت خود درآورده و آن را به هفت شرکت دیگر که برای تحقق بخشیدن به رویاهای روباتیک گوگل تصاحب شده بودند افزود.

آنگونه که به نظر می‌رسد، همکاری گوگل و فاکسکان در این خصوص با تمرکز بر روی افزایش کارایی و بهبود عملکرد نیروی کار روباتیک تولیدکننده‌ی تایوانی برای مقابله با افزایش هزینه‌ی نیروی کار و نیز بهبود کیفیت صورت می‌گیرد. این همکاری به نحوی یک میدان آزمایش برای تست و بررسی عملکرد تکنولوژی‌های روباتیک در اختیار گوگل قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات