تصاویر لو رفته از نرم‌افزار دوربین Xperia Z2 به قابلیت‌های بیشتر و کامل‌تر آن اشاره می‌کند

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی سونی در حال حاضر با گوشی Xperia Z1 خود در بازار محبوبیت و فروش خوبی را تجربه می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این گوشی دوربین نسبتاً قوی آن است که البته در کنار نقاط قوت خود، اشکالاتی هم به همراه دارد. در مورد پرچم‌دار بعدی سونی شایعات زیادی وجود دارد و اطلاعات لو رفته در رابطه با سخت‌افزار و نرم‌افزار آن به نظر واقعی و درست می‌آیند. در ادامه شایعات مرتبط با دوربین و واسط گرافیکی نرم‌افزار آن را بررسی می‌کنیم. با ما باشید.
تبلیغات

به زودی نوبت به رونمایی از نسل بعدی پرچم‌داران سونی می‌رسد و شایعات پایان خواهند یافت. اما فعلاً بازار شایعه در مورد آن داغ است. شاید در MWC 2014 محصولی با نام Xperia Z2 یا Sirius یا به طور دقیق مدل D6503 رونمایی شود که همگی اسم رمز پرچمدار بعدی سونی هستند.

بنابر شایعات منتشر شده این گوشی دوربین بسیار خوبی دارد. علاوه بر ضبط فیلم با رزولوشن 4K و نیز ضبط فیلم‌های فول اچ‌دی با سرعت 60 فریم بر ثانیه، امکان عکاسی با رزولوشن 15.5 مگاپیکسل نیز در آن وجود خواهد داشت، چیزی که در مورد Xperia Z1 صادق نیست. البته به احتمال قوی در این پرچم‌دار از همان دوربینی که در Xperia Z1 استفاده شده بود، یعنی یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی، استفاده خواهد شد.

علاوه بر سخت‌افزار دوربین، نرم‌افزار آن هم اهمیت بسزایی دارد. تصاویر لو رفته از نرم‌افزار دوربین این گوشی نشان می‌دهند که می‌توان از قابلیت‌هایی مشابه نرم‌افزار Timeshift Video یا Creative Effect Camera هم استفاده کرد.

در مجموع شایعاتی که تاکنون منتشر شده خبر از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 800، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و اندروید 4.4 در این پرچم‌دار می‌دهند.

علاوه بر این، یک تصویر مات هم از آن منتشر شده که حاشیه‌ی باریک صفحه نمایش گوشی در آن خودنمایی می‌کند.

در ادامه به تصاویری از واسط گرافیکی نرم‌افزار دوربین این گوشی توجه کنید:

sony-xperia-z2-1
sony-xperia-z2-2
sony-xperia-z2-3
sony-xperia-z2-4
sony-xperia-z2-5
sony-xperia-z2-6
sony-xperia-z2-7
sony-xperia-z2-8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات