نتایج بنچمارک‌های دو نسخه از گلکسی اس 5 سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تا زمان رونمایی رسمی پرچمدار بعدی سامسونگ در کنفرانس ۵ اسفندماه زمان زیادی باقی نمانده است. چندی پیش نتایج بنچمارک‌های Antutu از نسخه Snapdragon این تلفن فاش شد که وجود دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۵ را تایید کرد و  روز گذشته نیز بنچمارک‌های هر دو نسخه این تلفن در دیتابیس AnTuTu ثبت شده است.
تبلیغات

پاسخ به تمام پرسش‌های پیرامون گلکسی اس ۵ در ۵ اسفندماه در بارسلونا مشخص خواهد شد و آن روز پایانی بر تمام شایعات پیرامون تلفن هوشمند بعدی سامسونگ خواهد بود.

شب گذشته اطلاعات مربوطه به دو نسخه جدید از تلفن Galaxy S5 سامسونگ با نام‌های SM-G900H و SM-G900R4 در دیتابیس نرم‌افزار بنچمارک AnTuTu به ثبت رسید.

شواهد نشان می‌دهند که سامسونگ نیز همچون اپل قصد دارد یک نسخه‌ ارزان‌قیمت از تلفن گلکسی اس ۵ را همزمان با نسخه اصلی این تلفن رونمایی کند. درست شبیه به آنچه اپل با آیفون 5s و آیفون 5c انجام داد.

مدل SM-G900R4 از یک پردازنده ۲.۵ گیگاهرتز ۴ هسته‌ای Snapdragon 800 با ۳ گیگابایت حافظه رم، گرافیک Adreno 330، حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت، دوربین ۱۶ مگاپیکسل درپشت، دوربین ۲.۱ مگاپیکسل در جلو، صفحه نمایش با رزولوشن QHD و سیستم عامل اندروید ۴.۴.۲ بهره می‌برد.

s5 002

حال این مشخصات فنی چه امتیازی را در Antutu بدست می‌آورد؟ 31,483 امتیاز. این امتیاز کمتر امتیاز گلکسی نوت ۳ در همین بنچمارک است. دلیل این موضوع سخت افزار مشابه این نسخه از گلکسی اس ۵ با گلکسی نوت ۳ است با این تفاوت که صفحه نمایش Galaxy S5 از رزولوشن بالاتری بهره می‌برد و متقابلا کار پردازنده در آن سخت‌تر است.

مدل SM-G900H به یک پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 522، دو گیگابایت حافظه رم، گرافیک Mali-T628، حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت، صفحه نمایش HD و سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۲ تجهیز شده است.

این مدل توانسته امتیاز 35,445 را بدست آورد که تقریبا با گلکسی نوت ۳ برابر است.

کدام نسخه برای شما جذاب‌تر است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات