مدل‌های کارآمد V60 و S60 پولستار ولوو در نمایشگاه شیکاگو ۲۰۱۴ رونمایی شدند

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
دو مدل جدید کارآمد ولوو در نمایشگاه شیکاگو برای عرضه در آمریکای شمالی معرفی شدند. این دو مدل با نام‌های S60 پولستار و V60 پولستار وارد بازار خواهند شد و نسبت به مدل‌های قبلی کارآمدتر هستند.
تبلیغات

این دو مدل که با نام S60 پولستار و V60 پولستار ثبت شده‌اند، با داشتن قطعات ائرودینامیک سفارشی، کاملا از مدل‌های قبلی S60 و V60 متمایز می‌شوند. با ترکیب ضربه‌گیر با عملکرد بالا و فنرهای سفت‌تر، سیستم هدایت خودرو بسیار بهبود یافته است. پشت چرخ‌های ۲۰ اینچی پولستار از ترمز‌های برمبو استفاده شده است. مدل‌های پولستار فقط در رنگ‌های یاقوت کبود و آبی ارائه خواهند شد.

موتور توربوشارژ ۳ لیتری خطی این خودروها ۳۴۵ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور داشته و زمان ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن‌ها زیر ۵ ثانیه است. این آمار و ارقام از طریق توربوشارژ دوقلو، اینترکولر بزرگ‌تر، سیستم اگزوز ۲.۵ اینچ و ECU مخصوص بدست آمده است. تنها سیستم انتقال قدرت موجود در این مدل‌ها سیستم اتوماتیک شش دنده با قابلیت تعویض دنده از روی فرمان است.

جالب است بدانید که تنها ۱۲۰ نمونه از این مدل‌ها وارد آمریکا شده و پیش‌بینی می‌شود که ولوو قبل از انتخاب نمایندگی فروش در ماه ژوئن، تمامی آنها را بفروش برساند. اطلاعات اضافی و قیمت‌گذاری آنها به زودی اعلام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات