پلیس دبی از خودروی گشت بوگاتی ویرون خود رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
پلیس دبی یک بوگاتی ویرون سفید و سبز به خطوط گشت خود اضافه کرده است. خودروهایی نظیر آئودی R8، فراری FF و نیسان GT-R در گشت پلیس این شهر استفاده می‌شود.
تبلیغات

خودروهایی شامل آئودی R8 V10 پلاس، بنتلی کانتیننتال GT، براباس B63S، فراری FF و نیسان GT-R هم اکنون در پلیس دوبی وجود دارند. اما روز پنجشنبه پلیس این شهر عکس خودروی جدید خود را در حساب توئیترش منتشر کرد.

بر طبق گلف نیوز، رئیس پلیس دوبی ژنرال خمیس مطر المزینا گفته‌ است که بر روی این خودرو لوگوی MyDubai چاپ خواهد شد. مای‌دوبی یک رسانه‌ی اجتماعی ابتکاری است که توسط شیخ حمدان بن محمد بن رشید المختوم ولیعهد دوبی شروع بکار کرده است.

شایعاتی در خصوص استفاده‌ی پلیس دوبی از ویرون در ماه گذشته در اینترنت پخش شده بود و تصویر فوتوشاپ شده‌ای از یک بوگاتی ویرون با لوگوی پلیس در این اخبار مشاهده می‌شد. ولی از شواهد برمی‌آید تصویر کنونی واقعی است.

متاسفانه این ابرخودروهای پلیس دوبی بیشتر در اماکن عمومی استفاده می‌شوند تا در تعقیب و گریزهای پلیس! اسکادران ابرخودروها اغلب وقت خود را در نزدیکی برج خلیفه، دوبی مال و بلوار شیخ محمد، برای جلب توریست و به رخ کشیدن ثروت نفت امارات، صرف می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات