۸ دستگاه خودرو ۲۰۶ جایزه قرعه کشی فروشندگان موبایل‌های سونی و کارگاه آموزشی آشنایی با Xperia‎ Z1 Compact

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
بخش موبایل-سونی  امروز در مراسمی با حضور فروشندگان محصولاتش از سراسر ایران، قرعه‌کشی ویژه فروشندگان را انجام داده و همچنین کارگاه آموزشی آشنایی با تازه‌ترین محصول ممتاز سری Z یعنی Xperia™‎ Z1 Compact را برگزار نمود.
تبلیغات

در این مراسم که با حضور مدیران Sony Mobile  خاورمیانه و شرکت آرمان همراه آرین، نمایندۀ رسمی تلفن‌های هوشمند Sony Mobile در ایران، و همچنین فروشندگان محصولات Sony Mobile از سراسر ایران در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد، ابتدا کارگاه آموزشی آشنایی با مشخصات تازه‌ترین تلفن هوشمند ممتاز Sony Mobile یعنی  Xperia™‎ Z1 Compact  که به زودی وارد بازار ایران می‌شود، برگزار گردید و فروشندگان با قابلیت‌ها  و مشخصات بی‌نظیر این تلفن هوشمند مانند دوربین فوق‌العاده قدرتمند و قابل رقابت با دوربین‌های عکس‌برداری دیجیتال کامپکت، دوام و ماندگاری با مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و پردازش سریع به لطف داشتن سریع‌ترین پردازشگر تلفن‌های هوشمند در کنار ابعاد بسیار مناسب آن برای قرار دادن در جیب لباس یا در دست گرفتن، آشنا شدند.

206 sony

پس از آن مراسم قرعه‌کشی جوایز ویژۀ فروشندگان محصولات Sony Mobile برگزار گردید و برندگان جوایز ارزندۀ این قرعه کشی شامل ۸ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶،‏ ۸ سکۀ نیم‌بهار آزادی و ۸۰ سکۀ ربع بهار آزادی، به قید قرعه مشخص شدند.

لازم به ذکر است که همۀ فروشندگان محصولات Sony Mobile از سراسر ایران شانس شرکت در این قرعه‌کشی را داشتند و شانس برد آنان با افزایش تعداد محصولات Xperia Z1 & Xperia Z ultra فروخته شده بیشتر می‌شد.

اسامی برندگان ممتاز این قرعه کشی به شرح زیر است:

  • ۱-فروشگاه  مهدی شهر  تهران برندۀ یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶
  • ۲- فروشگاه بهنام شهر تهران برندۀ یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶
  • ۳- فروشگاه همگام شهر تهران برندۀ یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶
  • ۴- فروشگاه دیباتل شهر تهران برندۀ یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶
  • ۵- فروشگاه آسمان شهر کرمانشاه برندۀ یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶
  • ۶- فروشگاه آریانا شهر مشهدبرندۀ یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶
  • ۷- فروشگاه سپاهان همراه شهر اصفهان برندۀ یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶
  • ۸ – فروشگاه سپهری شهر آمل برندۀ یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶
  • Sony Mobile به همکاری پیوسته و پایدار با فروشندگان محصولاتش در ایران متعهد بوده و همواره به دنبال یافتن و پیاده‌سازی روش‌های نوینی برای آموزش و انگیزش بیشتر آنان است.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات