با سنسور جدید کمپانی سیکو اپسون از طریق تلفن هوشمند خود گلف بازی کنید

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
سونی با ارائه راکت‌های مجهز به سنسورهای حرکتی توانست به خوبی بازی تنیس را روی گوشی هوشمند شبیه‌سازی کند. حال سیکو اپسون به سراغ ورزش گلف رفته تا تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را برای علاقه‌مندان این ورزش مفرح ارائه کند.
تبلیغات

سیکو اپسون در نمایشگاه CES ماه گذشته با چند ابزار پوشیدنی وارد میدان شد و نشان داد که قصد دارد به توسعه محصولاتی ورای پرینترها و پروژکتورها بپردازد. M-Tracer به چوب گلف متصل شده و دو سنسور شتاب‌سنج دارد که یکی تا 16 G و دیگری تا 300 G را اندازه‌گیری می‌کنند. (G ثابت گرانشی معادل با 6.67384x10^-11 مترمکعب بر کیلوگرم بر مجذور ثانیه است) همچنین یک ژیروسکوپ و چندین سنسور ویژه دیگر نیز در داخل این محصول وجود دارند. این سنسورها قادرند تا شکل قوس ایجاد شده در هنگام ضربه و زاویه سر چوب در هنگام برخورد با توپ گلف را تشخیص دهند.

تمام اطلاعات به دست آمده به گوشی اندرویدی شما (به زودی برای سایر پلتفرم‌ها نیز ارائه خواهد شد) انتقال یافته و اطلاعات دقیقی مثل نمودارها و انیمیشن‌ها به نمایش درمی‌ایند. همچنین می‌توانید ضربه‌تان را از سه زاویه مختلف تماشا کنید. تحلیل ارائه شده در اپلیکیشن آن با همکاری Sport Dynamics و لابراتوار انفورماتیک انستیتو پژوهشی کیو توسعه داده شده است.

این اپلیکیشن می‌تواند تا 2000 آیتم از اطلاعات ضربات شما را در حافظه ابری خود و 300 آیتم را در حافظه محلی تلفن شما ذخیره کند. این سنسور جذاب با قیمت 29,800 ین (تقریبا 290 دلار) در روز 10 آوریل (21 فروردین) در ژاپن ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات