هوندا مدل مفهومی XS1 را راه‌اندازی می‌کند: کامپکت، اسپورت، کارآمد و تقریباً SUV

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هوندا در نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۴ در هند از مدل مفهومی XS1 رونمایی کرد. گفته می‌شود این طرح چشم‌انداز هوندا برای خودروهای کامپکت خود در آینده است.
تبلیغات

خودروسازان ژاپنی حضور قدرتمندی در حوضه‌ی خودروهای کامپکت را در ۱۲اُمین نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۴ در دهلی نو از خود به نمایش گذاشته‌اند. نمایشگاه خودروی هند در واقع بزرگ‌ترین نمایشگاه آسیا و دومین نمایشگاه بزرگ در دنیا است که هوندا در این نمایشگاه چشم‌انداز آینده‌ی خودروهای کامپکت خود را رونمایی کرد. XS1 با فلسفه‌ی جدید آنها «M/M» (انسان بیشتر، خودروی کمتر) طراحی شده و این مدل برای تولید نبوده بلکه مدل پایه‌ای است که برای نشان دادن طرح‌های این خودروساز ژاپنی برای خودروهای کامپکت در آینده در نظر گرفته شده است.

اینطور به نظر می‌رسد که هوندا می‌خواهد XS1 همه چیز و برای همه کس باشد: طراحی اسپورت خارجی، طرح کنترل مرکزی راننده، درهای بزرگِ کشویی برای دسترسی آسان و فضای کافی برای ۷ نفر در ۳ ردیف که قابلیت تا شدن برای افزایش ظرفیت بار، همه و همه را در یک بدنه‌ی کامپکت جا داده‌ است. اطلاعاتی در خصوص سیستم پیشرانه وجود ندارد، ولی با توجه به تولیدات و مدل‌های مفهومی اخیر هوندا، ابه احتمال زیاد کاملا دوستدار محیط زیست خواهد بود.

این مدل یک طرح مفهومی نوآورانه است که احتمالاً توجهات فراوانی را به خود جلب خواهد کرد. اگر هر خودروی از طرح XS1 به مرحله‌ی تولید برسد و وارد بازار شود یک خودروی کامل و همه‌کاره خواهد بود.

بررسی تلفن هوشمند اسپایدر ۱ (Spider 1) جی‌ال‌ایکس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات