ساندرای‌پیچای نزدیک‌ترین گزینه برای تکیه زدن به صندلی مدیریت در مایکروسافت است

یک‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
گویا کماکان باید منتظر شنیدن اخبار متحیرکننده‌ای در مورد انتخاب مدیرعامل کمپانی مایکروسافت باشیم. چند روز پیش خبری در زومیت منتشر شد که حکایت از انتخاب ساتیا نادلا به‌عنوان مدیرعامل ردموندی‌ها داشت، اما هم‌اکنون اخباری در مورد ساندرای پیچای منتشر شده است که در حال طی مراحل نهایی مذاکرات است. نظر شما در این مورد چیست؟
تبلیغات

براساس گفته‌های برخی از منابع آگاه از تحولات درونی مایکروسافت با SiliconAngle، ساندرای‌پیچای، قائم‌مقام بخش کروم و اپلیکیشن‌های مربوط به آن، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های تکیه زدن بر صندلی مدیریت عاملی ردموندی‌ها است. گزارش منتشر شده حکایت از نزدیکی منابع اطلاعاتی به تیم انتخاب مدیرعامل مایکروسافت داشته، هم‌اکنون نیز مذارکات برای حصول توافق نهایی در مورد مدیرعاملی پیچای به‌عنوان یک گزینه‌ی خارجی در جریان است.

براساس اطلاعات ارائه شده، پیچای در حال طی مراحل نهایی مذاکرات بوده و لقب نزدیک‌ترین فرد به سمت مدیرعاملی مایکروسافت را از ساتیا نادلا ربوده است. همانطور که می‌دانید روز جمعه گزارشی در زومیت منتشر شد که در آن به نقل از بلومبرگ، نادلا به‌عنوان نزدیک‌ترین فرد برای به‌دست گرفتن سکان هدایت مایکروسافت معرفی گردید. هنوز اطلاعات دیگری در این مورد منتشر نشده است، اما به محض فاش شدن اطلاعات بیشتر، مطمئنا شاهد انتشار گزارشات تفصیلی خواهیم بود.

در حال حاضر پیچای سمت قائم‌مقامی کروم و اپلیکیشن‌های مربوط به آن را در گوگل بر عهده دارد که علاوه بر آن به‌عنوان یکی از افراد حاضر در اتاق فکر اندروید نیز به شمار می‌رود. تجربه‌ی بالای وی در رهبری تیم‌ها و همچنین دانش بالای وی در زمینه‌ی فناوری‌های نوین یکی از عوامل اساسی پیشنهاد کمپانی رقیب برای سمت مدیرعاملی است، اما در نقطه‌ی مقابل گوگل نیز با پیشنهاد رقم پاداش بزرگی، سعی در ماندگار کردن ساندرای در خانه ی خود دارد.

دیویدولانته، تحلیل‌گر ویکیبون در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:

مایکروسافت با گماردن پیچای به سمت مدیریت عاملی ردموندی‌ها می‌تواند مدل سیستم‌عامل جدیدی را برای سرویس ابری، ابزار‌های قابل حمل و همچنین شبکه‌های اجتماعی خود به کار گیرد. مایکروسافت در حال حاضر به مدیری نیاز داد که بتواند این کمپانی را از مرحله‌ی گذار به سلامت عبور داده و در عین حال مشتری‌های ایکس‌باکس را حفظ کرده و ابزار‌های قابل حمل از قبیل تلفن‌های‌هوشمند را نیز با استراتژی جدیدی به پیش ببرد. پیچای بهترین گزینه برای در دست گرفتن سکان هدایت مایکروسافت است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات