تصویری واضح از نکسوس 5 قرمز رنگ فاش شد

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
گویا گوگل نیز درصدد ارائه‌ی تلفن‌هوشمند خود در رنگ‌های متنوع است. پس از عرضه‌ی تلفن‌های سری لومیا و آیفون 5C در رنگ‌های متنوع، بسیاری از کمپانی‌ها برخی از تلفن‌های‌هوشمند خود را در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه کرده اند. شاید گوگل نیز علاوه بر قرمز رنگ‌های دیگری از نکسوس 5 را نیز عرضه کند.
تبلیغات

امروز افشاکننده‌ی نام‌آشنای EVLeaks@ تصویری از نکسوس 5 قرمز رنگ را منتشر کرده است که می‌توان لقب واضح‌ترین تصویر منتشر شده را به آن نسبت داد. بر اساس اسناد داخلی منتشر شده از اپراتور Sprint‌که روز پنج‌شنبه روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت، مشخص شد که نسخه‌ی قرمز رنگ نکسوس 5 روز 4 فوریه یعنی 15 بهمن ماه در فروشگاه اینترنتی گوگل‌پلی قرار خواهد گرفت. پیش از این نیز تصویری از نکسوس 5 قرمز رنگ منتشر شده بود که همراه با آن شایعاتی نیز مبنی بر وجود نسخه ی زرد رنگ از این تلفن‌هوشمند به گوش رسید.

Google Nexus 5, in red, by LG. pic.twitter.com/tFyBoS0aj1— @evleaks (@evleaks) January 31, 2014

نکسوس 5 که با همکاری ال‌جی به بازار عرضه شده است، هم اکنون در رنگ‌های سفید و سیاه در بازار موجود است. براساس ویدئویی که هفته‌های اخیر توسط یک منبع ناشناس منتشر شده بود، اطلاعاتی در مورد آماده‌سازی گوگل‌پلی برای میزبانی از نکسوس 5 در چند رنگ مختلف منتشر شد که تصویری از سند مورد نظر را در زیر مشاهده می‌کنید. اما پس از انتشار این ویدئو، صحت این ویدئو زیر سوال رفت. با این وجود نکته‌ی جالب در این مورد، انتشار تصویر نکسوس 5 قرمز رنگ در روزی است که این ویدئو منتشر شده است.

PurpleNexus5

شاید بتوان انتشار تصایر واضح از نکسوس 5 قرمز رنگ را نقطه‌ی پایانی برای تمامی شایعات پیرامون آن دانست. از‌ این‌ پس باید هر لحظه منتظر معرفی رسمی نکسوس 5 قرمز رنگ یا نکسوس 5 در رنگ‌های دیگری باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات