فروش تلفن L Bello ال‌جی در هایپراستار با هدایای ویژه

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
تلفن دو سیم‌کارته و میان‌رده L Bello ال‌جی وارد بازار کشور شده است. ال‌جی برای فروش این محصول، فروشگاه هایپراستار را انتخاب کرده و برای خریداران آن هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. این تلفن مجهز به نمایشگر ۵ اینچ و پردازنده اسنپ‌دراگون 400 است.
تبلیغات

ال‌جی تلفن میان‌رده جدید L Bello را به تازگی وارد بازار ایران کرده است. فعلا تنها جایی که می‌توانید تلفن ال بلو را خریداری کنید، فروشگاه هایپر استار است. بخشی از این فروشگاه بزرگ به این محصول اختصاص داده شده و مشتریان با خرید هر محصول، از داخل صندوقی شیشه‌ای یک کارت انتخاب کرده و با تراشیدن روکش آن می‌توانند ببینند که چه جایزه‌ای برنده شده‌اند. نکته جالب این است که در بدترین حالت شما صاحب یک قاب Quick Circle و یک محافظ نمایشگر خواهید شد. اگر هم خوش‌شانس باشید می‌توانید از سایر هدایا مثل تلفن جی ۳، یخچال فریزر ال‌جی، ماشین لباسشویی و... بهره‌مند شوید. مزیت این روش اهدای هدایا برای تبلیغات، این است که کاربر دست خالی به خانه نمی‌رود و نیازی نیست منتظر قرعه‌کشی باقی بماند. 

ال بلو ال‌جی

این جشنواره از روز پنجشنبه هفته گذشته، یعنی ۱۳ آذر راه‌اندازی شده و تا روز ۲۹ آذر در هایپراستار پابرجا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در محل اقدام به خرید تلفن L Bello و سایر محصولات ال‌جی کرده و از هدایای آن بهره‌مند شوند. قیمت این تلفن حدودا ۷۰۰ هزار تومان است.

امروز ال‌جی از رسانه‌ها دعوت کرده بود تا در این محل حاضر شوند تا هم با خود تلفن بیشتر آشنا شوند و هم از نحوه فروش این محصول در هایپراستار مطلع شوند.

ال بلو

LG L Bello یک تلفن دو سیم‌کارته است که به نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل مجهز شده و تراکم ۱۹۶ پیکسل بر اینچ را ارائه می‌کند. نماینده‌ی ال‌جی در این باره به زومیت گفت:

پژوهشی را در بازار انجام داده‌ایم و به این نتیجه رسیده‌ایم که خریداران به تلفن‌هایی با نمایشگر بزرگ علاقه‌مند هستند و تنها دلیل این که گاها تلفن‌های میان‌رده با نمایشگر کوچک خریداری می‌کنند، این است که اغلب میان‌رده‌های موجود در بازار ابعادی کوچک دارند. ما به این نتیجه رسیدیم که اگر بتوانیم یک تلفن ۵ اینچی با قیمتی مناسب ارائه کنیم، بسیاری از مردم به آن علاقه‌مند خواهند شد.

درست است که نمایشگر بزرگ جذاب‌تر است ولی باید روی دیگر سکه را هم دید. در صورتی که همراه با بزرگ شدن نمایشگر، رزولوشن آن بیشتر نشود، تراکم پیکسلی نیز کاهش می‌یابد و این موضوع بر روی تجریه کاربری اثر گذار است. با این حال وقتی با این تلفن کار کردیم، با وجود رزولوشن متوسطی که دارد، نمایشگر آن را خوب ارزیابی کردیم و تراکم پایین آن آزاردهنده نبود. شاید یکی از دلایل این موضوع این است که به جز رزولوشن متوسط، سایر موارد مثل کنتراست و دقت نمایش رنگ‌ها در نمایشگر ال بلو ال‌جی خوب است.

پردازنده این تلفن دو سیم‌کارته Snapdragon 400 است که به راحتی از پس پردازش‌های متوسط و حتی نسبتا سنگین بر می‌آید. حرکت در بین منوهای این تلفن به نرمی صورت می‌گیرد و رابط کاربری آن بسیار شبیه به تلفن G3 Beat و G3 است. ال‌جی سعی کرده با ارائه اکثر قابلیت‌های ویژه پرچمدار خود روی تلفن‌های میان‌رده‌اش، جذابیت‌های بیشتری را در آنها به وجود بیاورد. در زمان کوتاهی که با این گوشی کار کردیم، دوربین این تلفن را نیز تست کردیم. نباید انتظار کیفیت عکسبرداری عالی از این محصول داشته باشید، ولی نسبت به قیمتی که دارد، کیفیت عکس‌های آن نیز قابل قبول است.

ال بلو ال‌جی

نظر شما در رابطه با تلفن L Bello ال‌جی چیست؟ در بخش نظرات، دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات