ال‌جی قلم استایلوس G Pen می‌سازد!

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی و سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین رقبای هم‌وطن هستند که محصولات مشابه بسیاری به بازار عرضه کرده‌اند. سامسونگ سری پرچمدار گلکسی اس و فبلت‌های گلکسی نوت را در اختیار دارد و ال‌جی نیز با سری پرچمدار جی و سری فبلت جی پرو در نقطه مقابل آن ایستاده است. حال به نظر می‌رسد ال‌جی برای رقابت با قلم S Pen سری نوت سامسونگ دست به کار شده و نام تجاری G Pen را ثبت کرده است.
تبلیغات

 این دو غول کره جنوبی که هر دو قدرت خاصی در بازار گوشی‌های هوشمند دارند، به تازگی بیش از پیش به یکدیگر شباهت پیدا کرده‌اند. ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ویر نیز یکی از این مشابهت‌هاست. در هر حال اگرچه ممکن است سری جی پرو از محصولات ال‌جی حذف شود، اما مسلما این کمپانی مسیر فبلت‌ها را با نام دیگری ادامه خواهد داد. حال به نظر می‌رسد ال‌جی تلاش دارد رقیب S Pen سامسونگ را با نام G Pen تولید کند.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، در سری تبلت بعدی ال‌جی احتمالا شاهد قلم جدید استایلوس این شرکت خواهیم بود. ال‌جی هم‌اکنون نیز تعدادی دستگاه مجهز به استایلوس عرضه کرده که آخرین آن‌ها جی ۳ استایلوس است که در بخش میان رده‌ها قرار می‌گیرد. با این وجود، سطح عملکرد و کارایی این استایلوس‌ها قابل قیاس با آنچه سامسونگ در سری گلکسی نوت خود ارائه می‌کند، نیست. این احتمال وجود دارد که ال‌جی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک فبلت جدید مجهز به استایلوس باشد که از نظر امکانات و عملکرد در سطح بالاتری قرار گیرد.

بعلاوه، به نظر می‌رسد ال‌جی یک درخواست ثبت نام تجاری نیز برای عبارت "G Scrawl" تکمیل کرده که مفهوم آن به یک نرم‌افزار مشابه Smart Select در فبلت نوت سامسونگ نزدیک است و احتمالا در کنار قلم G Pen مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با این وجود هیچ دلیل قاطعی برای تایید این شایعه وجود ندارد و مشخص نیست چه زمانی شاهد چنین اقدامی از سوی ال‌جی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات