زوم‌اَپ: Timehop، روزشمار نوستالژیک شما

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شبکه‌های اجتماعی با زندگی همه ما عجین شده و هر روز چندین بار به این سرویس‌ها سرزده و تصاویر و مطالبی را در قالب استاتوس‌ منتشر می‌کنیم. اما آیا دوست دارید استاتوس‌ها، تصاویر یا ویدئوهایی را که در سال‌های گذشته به اشتراک گذاشته‌اید، در قالب روزشمار بصورت روزانه ببیند؟ با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

 این روزها همه به گونه‌ای درگیر دلمشغولی‌های روزانه‌ی خود هستند. امورات روزانه در کنار مشکلات، شادی‌ها، کنار هم بودن، خنده‌ها، گریه‌ها و بسیاری از موارد دیگر دنیای هر شخص را شکل می‌دهد. با وجود شبکه‌های اجتماعی، دیگران را در زندگی روزانه‌ی خود سهیم می‌کنیم و در زندگی دیگران شریک می‌شویم. در واقع با شبکه‌های اجتماعی زندگی خود را مستند می‌کنیم. Timehop اپلیکیشنی است که گذشته‌‌ی‌ ما را در شبکه‌های اجتماعی، با تمام شادی و تلخی یادآوری می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان هر روز، خاطرات همان روز را در سال‌های گذشته، با دیدن پست‌ها و تصاویر به اشتراک‌گذاشته شده، یادآوری کرد. Timehop می‌تواند در لیست اپلیکیشن‌های لازم برای نصب شدن روی هر گوشی‌هوشمند یا تبلتی قرار گیرد.

TimeHopHead

برای استفاده از این اپلیکیشن باید از حساب کاربری فیس‌بوک خود استفاده کنید. پس از ورود با استفاده از حساب کاربری فیس‌بوک، به ترتیب می‌توانید سایر شبکه‌های اجتماعی از قبیل اینستاگرام، توئیتر، گوگل پلاس و فوراسکوار را نیز به Timehop وصل کنید. پس از انجام تنظیمات مورد نظر، محیط اصلی اپلیکیشن نمایش داده می‌شود که شامل تاریخ روز جاری و مواردی است که شما در سال‌های گذشته در همین روز از طریق شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته‌اید. Timehop درجه‌ی حرارت روز جاری را نیز در سال‌های گذشته نمایش می‌دهد. ضمنا در انتهای صفحه نیز می‌توان تقویم تاریخ را نیز مشاهده کرد. البته از آنجایی که تقویم مورد استفاده در این اپلیکیشن میلادی است، نباید انتظار دیدن مناسبت‌های ملی و مذهبی خود را در Timehop‌ داشته باشیم.

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات