تماشا کنید: آگهی ویدئوی جدید آیپد ایر ۲ با شعار «Change is in the Air»

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی آیپد ایر ۲ توسط اپل و در آستانه‌ی سال نوی میلادی، این کمپانی آگهی ویدئویی جدیدی را برای نسل جدید تبلت خود منتشر کرده که در آن شعار جدیدی را برای این تبلت در نظر گرفته است. Change is in the Air شعار جدید اپل برای کمپین تبلیغاتی آیپد ایر ۲ است.
تبلیغات

 اپل برای نسل جدید آیپد خود که با نام آیپد ایر ۲ روانه‌ی بازار شده، آگهی ویدئویی با شعار جدید منتشر کرده است. همچون سنت همیشگی، این آگهی ویدئویی نیز صفحه‌ی اختصاصی را در وب‌سایت اپل از آن خود کرده است. اپل در وب‌سایت خود، آیپد ایر ۲ را چنین توصیف کرده است:

ایر ۲ فقط باریک‌ترین و سبک‌ترین آیپدی نیست که تولید شده، این محصول قوی‌ترین نمونه‌ای است که توسط اپل روانه‌ی بازار شده است. آیپد ایر ۲ در حوزه‌های مختلفی که شامل کلاس درس تا استودیو و زمین کشاورزی تا کارگاه است، به کاربران یاری می‌کند تا بهترین و جدیدترین راهکارها را برای انجام کارهایی که دوست دارند، بیابند. تصور کنید که می‌خواهید با استفاده از آیپد چه کاری انجام دهید.

اگرچه اپل در آگهی ویدئویی جدید خود، شعار نوینی را به کار گرفته، اما همچنان شاهد استفاده از ساز و کار تبلیغات پیشین اپل در این آگهی ویدئوی نیز هستیم. هدف اپل نمایش قابلیت استفاده از تبلت خود در انواع کارهای روزمره است. نظر شما در این خصوص چیست؟

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات