اخطار جدید هکرها به سونی مبنی بر توقف اکران فیلم «The Interview»

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی پیکچرز روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. پس از نفوذ به سرور‌های این کمپانی و سرقت حجم عظیمی از اطلاعات، هکرها همچنان به انتشار اطلاعات و تهدید این کمپانی ادامه می‌دهند. آخرین خواسته‌ی نفوذگران، توقف پروسه‌ی انتشار فیلم The Interview است.
تبلیغات

هکرهایی که سونی پیکچرز را هدف حملات سایبری خود قرار داده‌اند، پیام جدیدی را همراه با بخش جدیدی از اطلاعات در مورد کمپانی سونی پیکچرز در گیت‌هاب منتشر کردند. پیام جدید این گروه دربردارنده‌ی تهدید جدی‌تری است. این گروه اعلام کرده که در صورت پخش فیلم The Interview توسط سونی پیکچرز، عواقب بدی در انتظار آن‌ها خواهد بود. داستان این فیلم‌سنمایی که در ژانر کمدی تولید شده، حول شخصیت رهبر کره‌ی شمالی است. این اولین باری است که هکرها به روشنی سونی‌ پیکچرز را با عدم نمایش این فیلم تهدید کرده‌اند. گمانه‌های بسیاری در مورد دست داشتن کره‌ی شمالی در این حملات مطرح شده، اما این کشور با انتشار بیانیه‌ای هرگونه دخالت در نفوذ به سرور‌های سونی پیکچرز را تکذیب کرد.

این گروه که خود را نگهبانان آزادی می‌خوانند، در پیام خود سونی پیکچرز را این چنین تهدید کرده‌اند:

ما پیش از این نیز پیام خود را به روشنی به تیم مدیریت سونی انتقال داده بودیم، هرچند آن‌ها درخواست ما را رد کردند. به‌نظر می‌رسد که شما تصور می‌کنید با یافتن هکرها همه چیز به خوبی پایان خواهد یافت و از این‌رو پاسخی به درخواست‌های ما نمی‌دهید. بار دیگر اخطار خود را برای شما ارسال می‌کنیم. در صورتی که دوست دارید این موضوع خاتمه پیدا کند، به درخواست‌های ما عمل کنید. هر چه سریع‌تر انتشار فیلم تروریستی The Interview را متوقف کنید که می‌تواند صلح منطقه را برهم زده و منجر به درگیری و جنگ شود. سونی و اف‌بی‌آی نمی‌توانند ردی از ما بگیرند. ما بسیار حرفه‌ای هستیم. آینده سونی وابسته به تصمیم عاقلانه‌ی این کمپانی است.

باید منتظر بود و دید که پایان این کشمکش بین طرفین به کجا منتهی خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات