بررسی زومجی: بازی Alien: Isolation | این بیگانه هم آشنا درآمد!

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
بازی Alien: Isolation از جمله عناوین مهمی است که در سال جاری در سبک ترس و بقا از سوی شرکت سگا منتشر شد.
تبلیغات

Alien: Isolation توسط استودیو Creative Assembly که کارنامه‌ی درخشانی برای ساخت سری بازی‌های Total War دارد، ساخته شده است.

انتظار می‌رفت این‌ بازی بتواند انتظارات هواداران بی‌شمار مجموعه‌ی بیگانه‌ را برآورده کند، اما آن‌طور که باید و شاید این مهم محقق نشد.

رضا حاج‌محمدی، نویسنده‌ی وب‌سایت زومجی این بازی را نقد و بررسی کرده که بخشی از مقدمه‌ی مقاله‌ی وی را در ادامه مشاهده خواهید کرد: «ترسناک‌ترین لحظه‌ی «بیگانه: انزوا» (Alien: Isolation) برای من، یکی از آن هزاران باری نبود که توسط بیگانه‌ای زشت و غول‌پیکر و وحشی شکار می‌شدم. ترسناک‌ترین لحظه زمانی بود که فهمیدم این بیگانه هم بیگانه نشده. زمانی بود که به طرز هولناکی متوجه شدم، این بازی «ترسناک» نیست. دقایقِ عذاب‌آوری بود که به امید لحظه‌ای وحشتناک و خفه‌کننده جلو می‌رفتم، اما در یافتن آن چیزی که در بازی باید می‌بود، شکست می‌خوردم. شاید اگر به تماشای همان دموهای بازی بسنده می‌کردم، «انزوا» حداقل در لیست ترسناک‌ترین دموهایی که دیده‌ بودم، جای‌ می‌گرفت، ولی موضوع این است که هر چه آن تریلرها و نمایش‌ها بافته بودند، تجربه‌ی بازی اصلی، پنبه کرد.»

برای مطالعه‌ی بررسی کامل این بازی به وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.

Alien-isolation
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات