معرفی جدیدترین گوشی یونکتو به نام یونکتو راش

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
مطالعه 3 دقیقه
شرکت یونکتو (Unnecto) پس از معرفی سه محصول خود در بازار ایران و استقبال خوبی که در بین مشتریان کسب کرد، با ارائه یک گوشی جدید و با امکانات بهتر، همچنان به دنبال موفقیت بیشتر در بازار است. این گوشی هوشمند Unnecto Rush نام دارد و با توجه به ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.
تبلیغات

Rush نسبت به مدل های قبلی شرکت یونکتو یعنی سری کواترو (Quatro) و درون (Drone) تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای یافته است و به نظر می‌رسد در بین گوشی‌های میان‌رده دارای صفحه نمایش بزرگ بتواند موفق عمل کند. برند آمریکایی یونکتو گوشی دو سیم کارت Rush را در اواخر سپتامبر 2014 در بازار ایالات متحده معرفی کرد و مرکز خرید اینترنتی البسکو.کام هم‌اکنون این گوشی را به صورت انحصاری در ایران عرضه نموده است.

بررسی طراحی، سخت‌افزار و نرم‌افزار یونکتو راش

نخستین ویژگی ظاهری Rush که در مقایسه با دیگر محصولات یونکتو جلب توجه می‌کند، صفحه نمایش 5 اینچی آن است که نسبت به مدل‌های قبلی یونکتو بزرگ‌تر بوده و تراکم تصویری 187 پیکسل در هر اینچ دارد، که با رزولوشن 1280x720 پیکسل تصاویر قابل قبولی را ارائه می‌دهد. طول این گوشی 12.55 سانتی‌متر و عرض آن 6.5 سانتی متر است و با توجه به ضخامت 0.94 سانتی متری که دارد، علی‌رغم سایز بزرگ صفحه نمایش، کاربر را هنگام استفاده با یک دست به دردسر نمی‌اندازد.

0albasco

این گوشی از پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای با سرعت 1.3GHz بهره می‌برد. به نظر می‌رسد یونکتو در ساخت این گوشی می‌توانست از حافظه رم بالاتری استفاده کند؛ هرچند که رم 512 مگابایتی این گوشی نیز جوابگوی نیازهای روزمره کاربران است. یونکتو راش با حافظه داخلی 4 گیگابایت عرضه شده است و وجود اسلات microSD قابلیت ارتقای حافظه جانبی تا 32 گیگابایت را فراهم کرده است. یونکتو راش دارای دو دوربین در جلو و عقب است. دوربین 8 مگاپیکسلی آن تصاویری با کیفیت قابل قبول که از یک گوشی میان رده می‌توان انتظار داشت را ارائه می‌دهد و وجود فلش LED به عکاسی در محیط‌های کم‌نور کمک می‌کند؛ ضمن اینکه دوربین جلوی VGA هم برای گرفتن عکس سلفی و برقراری مکالمه ویدئویی تعبیه شده است.

گوشی البسکو

یکی از بهترین ویژگی‌ها در یونکتو Rush، استفاده از سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت است که به روان بودن کار با گوشی و همچنین نصب آسان جدیدترین بازی ها و اپلیکیشن ها کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های عمده این گوشی می‌توان به شبکه بی سیم وای فای، تکنولوژی بلوتوث و رادیو FM و پشتیبانی از زبان فارسی به طور پیش فرض اشاره نمود.

باتری لیتیوم-یون با قدرت 2000 میلی آمپر ساعت امکان استفاده از یونکتو راش به مدت 15 ساعت در حال مکالمه در شبکه 3G را فراهم می‌کند.

البسکو

گوشی هوشمند دو سیم کارته Unnecto Rush که به همراه فلیپ کاور رایگان عرضه می شود، با سیم کارت تمامی اپراتورها در ایران و شبکه 3G سازگاری دارد. قیمت این گوشی 450 هزار تومان است که شما می توانید با 22 درصد تخفیف، این گوشی را با قیمت 349 هزار تومان خریداری نمائید.

43albasco

جهت خرید گوشی هوشمند Unnecto Rush به سایت مرکز خرید اینترنتی البسکو.کام مراجعه نمائید.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات