زوم‌اَپ: Issuu، کیوسک مطبوعاتی بین‌الملل

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که در کنار اینترنت به مطالعه‌ی مجلات و روزنامه‌های بین‌المللی علاقه دارید، Issuu یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی خواهد بود که روی گوشی‌هوشمند یا تبلت خود استفاده خواهید کرد. با Issuu لذت مطالعه‌ی رایگان بهترین مجلات جهان را در حوزه‌های مختلف تجربه می‌کنید.
تبلیغات

 اپلیکیشن Issuu امکان مطالعه‌ی بیش از ۱۵ میلیون عنوان مجله، کاتالوگ و نشریه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن با بیش از ۱.۵ میلیون ناشر در سراسر دنیا همکاری می‌کنند که ماحصل آن امکان مطالعه‌ی شماری از مجلات طراز اول جهان در قالب یک اپلیکیشن ساده و کاربرپسند است. Issuu نشریات را در دسته‌بندی‌های متنوعی طبقه‌بندی کرده که می‌توان به خانواده، مُد و فَشن، طراحی، ورزش، عکاسی، ازدواج، فناوری، زندگی، علوم، پزشکی، سفر و غذا اشاره کرد. هر یک از طبقه‌بندی‌ها شماری از بهترین عناوین موجود را در خود جای داده‌اند. علاوه بر امکان مطالعه‌ی مطالب مورد علاقه، کاربران می‌توانند با استفاده از امکان به اشتراک‌گذاری و انتخاب بخشی از تصویر، قسمت مورد نظر را برش داده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

IssuuInt

رابط کاربری Issuu بسیار ساده طراحی شده تا کاربر در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند روش استفاده از این اپلیکیشن را یاد بگیرد. منوی اصلی این اپلیکیشن دارای چهار گزینه‌ی اصلی شامل گزینه‌هایی چون فید، جستجو و پشته با استک است. با استفاده از قابلیت فید، می‌توانید نشریات مورد علاقه‌ی خود را دنبال کنید تا زمانی که آخرین نسخه از یک مجله منتشر شد، شما از آن آگاه شوید. با کلیک روی جستجو (Explore) طبقه‌بندی انجام شده از سوی Issuu‌ نمایش داده می‌شود. البته کادر جستجو در بالای پنجره امکان جستجو از میان عناوین موجود را نیز در اختیار کاربر می‌‌گذارد. در صورتی که می‌خواهید به مجلات مورد علاقه‌ی خود دسترسی سریع‌تری داشته باشد، قابلیت پُشته این امکان را میسر می‌کند. با ذخیره کردن مجله‌ی مورد نظر خود، می‌توانید در دفعات بعد به‌راحتی به مجله‌ی مورد نظر رجوع کنید.

اپلیکیشن Issuu برای دو پلتفرم اندروید و iOS بصورت رایگان عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات