با «می‌گو» دوربین DSLR را به‌راحتی حمل کنید

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دوربین‌های DSLR با وجود اینکه امکانات بسیاری را در کنار قابلیت‌های تصویربرداری خارق‌العاده در اختیار کاربران قرار می‌دهند، سایز بزرگی دارند و از این رو حمل و نقل آن‌ها کمی مشکل است.می‌گو علاوه بر اینکه یک بند برای اتصال به دوربین و انداختن آن به دور گردن است، به‌عنوان پوشش دوربین نیز مورد استفاده قرار می‌‌‌گیرد.
تبلیغات

قابلیت حمل و نقل را باید بزرگ‌ترین ضعف دوربین‌های DSLR خواند، از این‌رو بسیاری از تصویربرداران ترجیح می‌دهند از گوشی‌های‌هوشمند خود در مواقع ضروری استفاده کنند و ماحصل این موضوع ثبت تصاویر با استفاده از دوربین گوشی‌ها است. کمپانی می‌گو با ساخت یک بند، تاحدودی مشکل حمل و نقل دوربین‌های DSLR را حل کرده است. این محصول پس از موفقیت در جذب سرمایه‌ی مورد نیاز در کیک‌استارتر، نظر بسیاری را در نمایشگاه نیویورک به خود جلب کرده است. این بند تنها پروسه‌ی نگهداری و حمل و نقل دوربین را کمی تسهیل کرده که در عین سادگی بسیار راهگشا است.

MiggoInt

بند می‌گو برچسب قیمت ۴۹.۹۹ دلاری دارد. برای اتصال این بند به دوربین، باید از محل اتصال آن به سه‌پایه استفاده کرد. با وجود اینکه این بند از محل اتصال به سه پایه به دوربین متصل می‌شود، اما همچنان می‌توان سه پایه را نیز به دوربین وصل کرد، چراکه طراحان بند می‌گو، محلی را برای اتصال سه‌پایه پیش‌بینی کرده‌اند. بند می‌گو از جنس نئوپرن است. نئوپرن کاربرد زیادی در تولید لباس‌های ورزشی دارد، چراکه از دو فاکتور مقاومت بالا در شرایط مختلف و همچنین سهولت استفاده بهره می‌برد. بند عریض نئوپرنی بسیار راحت است و مشکلی را برای کاربر در زمان استفاده از آن ایجاد نمی‌کند. اما نکته‌ی دیگری که این محصول را خاص می‌کند، قابلیت تبدیل شدن بند به پوششی برای دوربین است که استفاده از کیف را برای دوربین غیرضروری می‌کند.

نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات