ایدکو با تخفیف و مسابقه شما را شگفت‌زده می‌کند

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایدکو، نماینده رسمی کسپرسکی در ایران، همزمان با الکامپ 2014 برنامه های ویژه ای بر روی وبسایت www.irkaspersky.com و غرفۀ شرکت ایدکو در نمایشگاه الکامپ دارد.
تبلیغات

شگفتی اول؛ تخفیف تکرار نشدنی برای همه !

شگفتی اول ارائه تخفیف 30 درصد بر روی محصولات خانگی کسپرسکی است این تخفیف از 17 تا 20 آذر بر روی سایت www.irkaspersky.com قابل استفاده است. همچنین مشتریان سازمانی می توانند تا 10 دی تا 80 درصد تخفیف روی محصولات شرکتی کسپرسکی دریافت نمایند. به‌این‌ترتیب کلیه خریداران راهکارهای خانگی و شرکتی که در طی مدت این 4 روز نسبت به خریدار اقدام کنند، از تخفیف ارائه شده بهره‌مند خواهند شد. برای استفاده از این تخفیف اینجا کلیک نمایید.

Elecomp-Promotion-30Off

شگفتی دوم؛ ویژۀ آنها که به غرفۀ کسپرسکی می آیند!

شرکت ایدکو با برگزاری مسابقه «سلفی بگیرید، جایزه بگیرید» به بازدیدکنندگانی که با غرفه این شرکت عکس سلفی بگیرند و در اینستاگرام ثبت کنند، به قید قرعه سکه طلا و جوایز نقدی خواهد داد. برای شرکت در این مسابقه کافی است در محلی که با علامت «اینجا سلفی بگیرید» مشخص شده است، از خود عکس سلفی گرفته و ضمن اشتراک آن در شبکه اجتماعی اینستاگرام از دو عبارت زیر در بخش توضیحات تصویر (caption) و یا در بخش نظرات یا کامنت تصویر استفاده کنید:

@irkaspersky

#irkaspersky

برندگان مسابقه بر اساس بیشترین تعداد لایک دریافت شده مشخص خواهند شد و به نفر اول یک نیم سکه بهار آزادی، نفرات دوم و سوم یک ربع سکه بهار آزادی و نفرات چهارم تا دهم هر کدام یک کارت هدیه پانصد هزار ریالی اهدا خواهد کرد.

Elecomp-invitation2014

شگفتی سوم؛ رونمایی از ارائه آموزش‌های رسمی کسپرسکی همراه با گواهینامه رسمی

پس از برگزاری مستمر و مداوم دوره‌های آموزشی کسپرسکی در ایران طی سال‌های گذشته و آموزش چندین هزار نفر ساعت در شرکت ایدکو، هم‌اکنون دانشجویان می‌توانند گواهینامه‌های رسمی را نیز دریافت کنند.

این گزارش می‌افزاید هم‌اکنون و با عقد قرارداد جدید، ایدکو در کنار ارائه راهکارهای کسپرسکی برای همه کاربران، ارائه آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و بیست‌ودو کشور خاورمیانه، همکاری رسمی شرکت کسپرسکی در برگزاری دوره‌های تخصصی همراه با اعطای مدارک رسمی نیز هست.

علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مراجعه به غرفه شرکت ایدکو، واقع در سالن 40A از غرفه این شرکت دیدن نمایند و در مسابقه «سلفی بگیرید، جایزه بگیرید» استفاده نمایند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات