گلکسی اس 6 سامسونگ در بنچمارک AnTuTu ظاهر شد

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
انتظار داریم در نیمه اول سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد معرفی نسل جدیدی از سری اس خانواده گلکسی سامسونگ باشیم. اینطور که پیدا است نسل جدید، گلکسی اس ۶ نام دارد و به‌تازگی در سایت محبوب بنچمارک‌ گیر AnTuTu ظاهر شده است.
تبلیغات

وب‌سایت چینی CNMO امروز تصویری از پایگاه داده AnTuTu منتشر کرده که در آن نام Samsung Galaxy S6 SM-G925F حضور دارد. براساس فهرستی که پیش از این فاش شده بود، شماره مدل SM-G925F نسخه اروپایی نسل جدید گلکسی اس 6 است.

اگر این اسکرین شات صحت داشته باشد، ما اطلاعات بیشتر و موثق‌تری از گلکسی اس ۶ در اختیار داریم. براساس این تصویر، پرچم‌دار بعدی سامسونگ به ۵.۵ اینچ صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD)، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، پردازنده ۶۴ بیتی اگزینوس ۷۴۲۰، پردازنده گرافیکی ARM Mail-T760، اندروید نسخه ۵.۰ آبنبات چوبی، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است.

این مشخصات فنی با بسیاری از شایعاتی که پیش از این درباره این گوشی گفته شده، مطابقت دارد. اما درباره طراحی این دستگاه نیز شایعه پروژه صفر را چندی پیش شنیدیم که به نظر می‌رسد سامسونگ با این پروژه قصد طراحی مجدد پرچم‌دار آینده خود را دارد.

گلکسی اس ۶ احتمالا برخی المان‌های طراحی را از گلکسی آلفا، گلکسی A5 و گلکسی نوت ۴ به ارث خواهد برد و همچنین ممکن است نسخه‌ای دیگر از گلکسی اس ۶ با صفحه‌نمایش خمیده نیز توسط سامسونگ معرفی شود و Galaxy S6 Edge نام بگیرد.

گلکسی اس ۵ سامسونگ در ماه فوریه معرفی شد و در آوریل نیز عرضه آن آغاز شد. احتمالا گلکسی اس ۶ نیز در زمان مشابه، سال آینده میلادی معرفی و عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات