اینتل: در خصوص ویندوز 10 مایکروسافت بسیار مشتاق و خوش‌بین هستیم

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
رنه جیمز رئیس هیئت مدیره‌ی اینتل، در کنفرانس Credit Suisse Technology اعلام کرد که او در خصوص آنچه مایکروسافت در مورد ویندوز 10 انجام می‌دهد "بسیار مشتاق و خوش‌بین" است.
تبلیغات

وی مایکروسافت را بخاطر واکنش و پاسخگویی فوق‌العاده در برابر خواسته‌ی مشتریان ستایش کرده و معتقد است هم‌اکنون 600 میلیون PC در حال کهنه شدن هستند و نیاز به ارتقا دارند. او معتقد است که یک ارتقا جدید در سیستم‌عامل می‌تواند چرخه‌ی نوسازی سیستم‌ها را به اجرا بگذارد.

زمانی که یک اکوسیستم اقتصاد کلان سالم را بنگریم، اگر پایه‌ی سیستمی رو به کهنگی بگذارد لازم است سیستم‌عامل جدیدی به کار گرفته شود. سیستم‌های PC فوق‌العاده هستند و هم‌اکنون در سطوح قیمتی جدیدی قرار گرفته‌اند. این مجموعه در حقیقت به نوعی همان طوفان کاملی است که در ترکیب با سیستم‌عامل جدید باید منتظرش باشیم؛ و معمولا سیستم‌عامل است که چرخه‌ی نوسازی را به جلو هدایت می‌کند.

ویندوز 10 یک به‌روزرسانی مهم از سوی مایکروسافت محسوب می‌شود. این شرکت پلتفرم موبایل و PC خود را ترکیب کرده و سیستم‌عامل خود را به نحوی پایه‌ریزی کرده که روی تمام دستگاه‌ها از گوشی‌های 4 اینچی تا صفحه‌های غول‌پیکر را پوشش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات