آیفون 6 پلاس، 41 درصد از بازار فبلت آمریکا را از آن خود کرده است

پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
امسال اپل علاوه بر افزایش اندازه‌ی نسل جدید آیفون خود، نسخه‌ی دیگری را با عنوان آیفون ۶ پلاس با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی و به‌عنوان فبلت روانه‌ی بازار کرد. کوپرتینویی‌ها تاکنون آماری را از میزان فروش آیفون ۶ پلاس ارائه نکرده‌اند، اما آمارها نشان از در اختیار گرفتن ۴۱ درصد از بازار فبلت آمریکا توسط این محصول دارد.
تبلیغات

براساس آمارهای ارائه شده توسط موسسه‌ی تحقیقاتی کانتار، در فاصله‌ی ماه آگوست تا اکتبر، آیفون ۶ پلاس ۴۱ درصد از میزان فروش فبلت‌ها در بازار آمریکا را به خود اختصاص داده است. البته باید یه این نکته اشاره کرد که آیفون تنها دو ماه از بازه‌ی سه‌ماهه را در بازار حضور داشته است.

آیفون ۶، نسخه‌ی ۴.۷ اینچی آیفون نیز فروش آیفون 5S را در بازه‌ی زمانی مورد نظر پشت سر گذاشته است. نسل جدید گوشی‌هوشمند اپل با در اختیار گرفتن ۳۳ درصد از میزان فروش ابزار‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS در مقایسه با آمار ۲۶ درصدی آیفون 5S در مدت مشابه سال گذشته، با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. در همین بازه‌ی زمانی آیفون 5C و ۶ پلاس نیز به ترتیب ۱۸ و ۱۰ درصد از بازار محصولات مبتنی بر iOS را در اختیار گرفته‌اند. این آمار و ارقام شنیده‌های پیشین مبنی بر فروش ۳ دستگاه آیفون ۶ به ازای فروش یک دستگاه آیفون ۶ پلاس را تایید می‌کند.

۵۸ درصد از خریداران آیفون ۶ پلاس، صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر این گوشی‌هوشمند را دلیل اصلی انتخاب آن عنوان کرده‌اند. براساس آمارهای ارائه شده توسط کانتار، فروش فبلت‌ها با سایر ۵.۵ اینچ در بازار آمریکا در حال حاضر ۱۰ درصد از کل فروش گوشی‌های‌هوشمند را به خود اختصاص داده است. فبلت‌ها سال گذشته تنها دو درصد از بازار گوشی‌های‌هوشمند ایالات متحده را در اختیار داشتند.

در حال حاضر فاصله‌ی سفارش آنلاین آیفون ۶ پلاس از سه تا چهار هفته به هفت تا ده روز کاهش یافته است که نشان از تامین نیاز بازار توسط اپل دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات