برخی مشخصات سخت‌افزاری «وان پلاس تو» فاش شد

پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
وان پلاس در سال ۲۰۱۴ یکی از آن شرکت‌هایی بود که با ساخت پرچم‌داری به نام وان پلاس وان برای خود شهرت و اعتبار بسیاری را خرید. اکنون این تولید کننده چینی در فکر تولید پرچم‌دار بعدی خود برای سال آینده میلادی است. گوشی هوشمند پرچم‌داری که احتمالا نام One Plus two را به همراه خواهد داشت.
تبلیغات

یکی از فروشندگان خرده فروشی وان پلاس وان، امروز جزییات سخت‌افزاری را از دستگاه جدید شرکت وان پلاس فاش کرده است.

وان پلاس تو از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۵  (امیدواریم این مورد حقیقت نداشته باشد، چرا که پرچم‌داران سال آینده با اسنپدراگون ۸۱۰ همراه می‌شوند) و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد. هنوز هیچ سخنی از رزولوشن این نمایشگر وجود ندارد و مشخص نیست که این صفحه نمایش بزرگ به کیفیت Quad HD یا Full HD مجهز خواهد شد.

شایعات ادامه دارند و مقدار حافظه داخلی این دستگاه را برابر با ۳۲ گیگابایت، مقدار ظرفیت باتری را ۳۳۰۰ میلی آمپرساعت و رزولوشن دوربین پشتی را ۱۶ مگاپیکسل می‌دانند. گفته می‌شود وان پلاس تو به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد شد.

به گفته فروشنده‌ای که این مشخصات را فاش کرده، وان پلاس تو در سه ماهه سوم ۲۰۱۵ به بازار‌ها خواهد آمد. موضوع دیگری که در ابهام قرار دارد، مشخص نبودن استفاده شرکت وان پلاس از رام سیانوژن مود یا رام رسمی اندروید آبنبات چوبی در نسل دوم پرچم‌دار خود است. اخبار بیشتر درباره این دستگاه را به اطلاع شما خواهیم رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات