گزارش تصویری زومیت از فروشگاه اکسپریا آکواتک در عمق ۴ متری خلیج فارس

پنج‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طور که پیش‌تر در زومیت خواندید، سونی فروشگاه مفهومی را در زیر آب و در سواحل دبی برپار کرده تا از این طریق، ضد آب بودن تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند خود را برجسته کند. در ادامه گزارش تصویری زومیت از این فروشگاه را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

سونی-موبایل، فروشگاه زیر آب خود را Xperia Aquatech نام‌گذاری کرده و آن را در زیر آب‌های جزیره‌ی جهان (یکی از جزیره‌های ورلدلند The World Land Island) در کناره‌ی ساحل دوبی برپا کرده است. این فروشگاه مفهومی میزبان نخستین نمایش فناوری در عمق چهارمتری آب است. این فروشگاه تنها برای سه روز برپا خواهد بود. اکسپریا آکواتک با هدف نمایش قابلیت ضد آب بودن محصولات سری اکسپریا برپا شده است.

sony XperiaAquatech 01

محصولات سری اکسپریا زد ۳ شامل تبلت Xperia Z3 Compact و تلفن‌های Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact همچون دیگر محصولات سری Z سونی در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل دستگاه مقاوم هستند. اکسپریا Z3 استاندارد IP68 را کسب کرده تا کاربر بتواند در عمق ۱ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه از گوشی خود استفاده کند. سونی اولین کمپانی مطرح دنیا است که قابلیت ضد آب بودن را بصورت جدی در محصولات خود بکار گرفت. پیش از سونی نیز محصولات مفهومی یا گوشی‌های هوشمندی مخصوص مصارف صنعتی با قابلیت ضد آب بودن تولید شده بودند، اما سونی این قابلیت را بصورت جدی برای محصولات مخصوص مصرف‌کننده‌ی خود در قالب سری Z عرضه کرد.

sony XperiaAquatech

سونی-موبایل با راه‌اندازی فروشگاه مفهومی Xperia Aquatech که در جزیزه‌ای نزدیک به سواحل دبی و در عمق ۴ متری آب برپا کرده، سعی دارد ضد آب بودن محصولات خود را نشان دهد.

برای رسیدن به این فروشگاه ابتدا لباس غواصی پوشیده و حدود ۴۰ متر شنا کردیم. سپس تا عمق ۴ متری دریای خلیج فارس شنا کردیم تا به اکسپریا آکواتک برسیم. سونی در این مکان محفظه‌ی خاصی را ساخته بود که در آن محصولات موبایل و گجت‌های پوشیدنی این شرکت به نمایش گذاشته شده بودند.

sony XperiaAquatech

نظر شما در باره‌ی این فروشگاه مفهومی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات