راه‌حل‌های سامسونگ برای گردشگری و هتل‌داری

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز سامسونگ نخستین همایش راهکارهای تجاری خود را در تهران برگزار کرد و در آن به معرفی محصولات مرتبط با کسب و کارها پرداخت. یکی از بخش‌هایی که این کمپانی کره‌ای بر آن تمرکز ویژه‌ای داشته، گردشگری و هتل‌داری بود که در این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروزه به کمک فناوری‌های نوین می‌توان عرضه و تقاضا در حوزه گردشگری و هتل‌داری را تقویت کرد و فرایندهای آن را سهولت بخشید تا علاوه بر تأمین نیازهای این بخش، صنعت گردشگری رونق بیشتری پیدا کند.

سامسونگ در نشست خبری امروز خود گفت:

به منظور پاسخ‌گویی به تقاضای موجود در بازار هتلداری و گردشگری، سازمان‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات به دنبال یکپارچه‌سازی تبلیغات و نام تجاری خود هستند تا در شعبه‌های مختلف خود، خدماتی همگون و باکیفیت به مشتریان خود ارائه دهند.

آلبرت نفش، مدیر ارشد بخش راهکارهای تجاری سامسونگ با اشاره به این که سامسونگ ارائه دهنده انواع فناوری‌هایی است که در حوزه گردشگری، امکان پاسخگویی به انتظارات مشتریان و غلبه بر چالش‌های اجرایی را فراهم می‌کند، گفت:

استفاده از صفحه نمایش دیجیتال با وضوح فول‌اچ‌دی که به دستگاه‌های شخصی همراه مسافران متصل می‌شود، باعث گسترش تکنولوژی دیجیتال و طریق تغییر روش رزرو و خرید مشتریان با بهره‌گیری از خدمات نوین ارتباطی و تعاملی خواهد شد. بهره‌گیری از دستگاه‌های هوشمند همراه سامسونگ که مجهز به پایانه‌های فروش هستند، باعث تسریع و مدیریت خدمات می‌شود. ضمن این‌که با استفاده از ابزارهای مدیریت محتوای قدرتمند، مدیران سازمان‌های خدمات گردشگری، می‌توانند سیستم‌های تلویزیونی درون اتاق‌ها و صفحات نمایش‌های دیجیتالی را به راحتی به‌روزرسانی کنند.

به گفته نفش، راه‌حل‌های فناوری در حوزه حمل‌ و نقل نیز امروزه بسیار گسترش یافته است. این بخش به طور مستقل می‌تواند باعث رونق خدمات شهری و مسافرت‌‌ها شود و به توسعه گردشگری نیز کمک کند:

ارائه اطلاعات به روز و تجزیه و تحلیل داده‌ها از دستگاه‌های تعاملی دیجیتالی به منظور بهبود تجربه مشتریان و انجام کارآمد فرآیندهای حمل و نقل و تحویل بار، ارائه اطلاعات به روز در مورد سفر و در اختیار گذاشتن گزینه‌های آسان برای مدیریت و ایجاد تجربه‌ی سفری مطابق با سلیقه‌ی فرد از جمله راه‌حل‌های سامسونگ در این بخش است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات