زوم‌اَپ: msn Sports، پنجره‌ی ردموند به دنیای ورزش

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش در زومیت خواندید که مایکروسافت مجموعه‌ی اپلیکیشن‌‌های سری msn را منتشر کرده است. پس از معرفی اپلیکیشن msn Weather، حال نوبت به msn Sports رسیده است. با زوم‌اَپ همراه باشید.
تبلیغات

امروزه ورزش یکی از پرمخاطب‌ترین بخش‌های خبری است، از این‌رو مایکروسافت نیز با تکیه بر بازوی خبری خود، msn، اقدام به انتشار اپلیکیشنی در حوزه‌ی ورزش کرده تا از این طریق کاربران گجت‌های موبایل بتوانند با استفاده از اپلیکیشن این کمپانی به آخرین اخبار ورزشی در رشته‌های مختلف دسترسی داشته باشند. همچون سایر اپلیکیشن‌های سری msn، اپلیکیشن اسپورتس نیز از الگوی طراحی اپلیکیشن‌های ویندوزفون تبعیت می‌کند. اغلب اپلیکیشن‌هایی که با محوریت انتقال اخبار و اطلاعات در حوزه‌ی ورزش منتشر شده‌‌اند، دارای ساختاری پیچیده و گیج‌کننده هستند، اما اسپورتس به لطف طراحی ساده‌ی خود، چنین ویژگی ندارد و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان اخبار ورزش‌های مختلف همچون فوتبال، فوتبال آمریکایی، راگبی، بیس‌بال، کریکت، بسکتبال و هاکی روی یخ را در کنار تعقیب اخبار لیگ‌های معتبر کشورها در این ورزش‌ها دنبال کرد.

msnSport

برخلاف msn Weather، اپلیکیشن اسپورتس برای تمامی پلتفرم‌های موبایل به رایگان عرضه شده است. در صورتی که پیش از این یکی از اپلیکیشن‌های سری msn را روی گجت خود داشته و با استفاده از آن در حساب کاربری مایکروسافت خود وارد شده باشید، به محض اجرای اسپورتس، وارد حساب کاربری خود خواهید شد. این اپلیکیشن نیز از اسکوربورد برای نمایش نتایج آخرین دیدارهای ورزشی، اخبار، تیم‌‌ها و ورزش‌های مورد نظر کاربر تشکیل شده است. در تب تیم‌ها می‌توانید تیم‌هایی را که مایل به تعقیب نتایج آن هستید، انتخاب کنید. در تب ورزش‌ها یا MySports‌ نیز امکان انتخاب ورزش‌ها یا لیگ‌هایی که دوست دارید از اخبار و آخرین نتایج آن مطلع شوید، در اختیارتان گذاشته شده است.

نظر خود را در مورد این اپلیکیشن با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات