معرفی «راهکاران» در نمایشگاه اختصاصی همکاران سیستم

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت همکاران سیستم، با برگزاری یک نمایشگاه اختصاصی، «راهکاران» را به مدیران کسب و کارها و علاقه‌مندان به نرم‌افزارهای کاربردی سازمانی معرفی می‌کند.
تبلیغات

نمایشگاه اختصاصی همکاران سیستم روز دوشنبه پانزدهم دی٬ ساعت ۱۴ تا ۱۹ و سه‌شنبه شانزدهم دی‌ماه ساعت ۹ تا ۱۹ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان از نزدیک با «راهکاران» آشنا می‌شوند.

این راهکار جامع نرم‌افزاری (Enterprise Solution) براساس آخرین فناوری‌های روز و مطابق با جدیدترین مفاهیم ERP در دنیا تهیه و به بازار ارائه شده است.

نمایشگاه اختصاصی همکاران سیستم، شامل دو بخش مجزای کارگاهی و نمایشگاهی است. در بخش نمایشگاهی، «راهکاران» همکاران سیستم به تفکیک حوزه‌های محصولی به بازدیدکنندگان نمایش داده شده و همچنین زیرساخت‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در این محصول نیز برای علاقه‌مندان تشریح خواهد شد.

علاوه بر این، در این نمایشگاه نسخه جدید محصول اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در این نسخه می‌توان به اضافه شدن ویرایشگر قدرتمند داخلی، افزایش سهولت کاربری، بهبود واسط کاربری (UI) و توسعه قابلیت‌های امنیتی اشاره کرد. محصول سپیدار همکاران سیستم که ویژه کسب و کارهای کوچک است نیز در این نمایشگاه معرقی خواهد شد.

گفتنی است 15 دی ماه همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایشی نیز با حضور منتخبی از مشتریان همکاران سیستم در هتل المپیک برگزار خواهد شد. در این همایش، مدیران ارشد همکاران سیستم، به تشریح روند حرکت این شرکت در مسیر پاسخگویی به نیاز کسب وکارها با استفاده از توسعه راهکارهای نرم افزاری خواهند پرداخت.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در ارتباط با نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی، به صفحه اختصاصی نمایشگاه در وب‌سایت همکاران سیستم مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات